ראשי מבזקים ההפתעה הגדולה של סוני ל-2012 – hybrid AlphaNex עם חיישן Full Frame?

ההפתעה הגדולה של סוני ל-2012 – hybrid AlphaNex עם חיישן Full Frame?

0
0

האתר sonyalpharumors פרסם לפני זמן קצר את מה שנראה כמו החלום הרטוב של כל חובב סוני (ואולי של לא מעט צלמים בכלל) – מצלמה בעלת חיישן Full Frame המתוכננת להגיע לשוק בשנה הבאה ותהווה לראשונה שילוב של ליין ה-NEX עם ליין מצלמות האלפא.

המצלמה העתידית (שם רשמי עדיין לא דלף) תוכל על פי השמועה לעשות שימוש בעדשות המיועדות עבור מצלמות אלפא וכן בעדשות המיועדות עבור ליין ה-NEX (במוד קרופ), וצורתה תזכיר כפי הנראה את ה-NEX-7 המתקדמת אך היא צפויה להיות גדולה מעט יותר. בנוסף צפויה המצלמה לעשות שימוש בעינית OLED מדור חדש (דיווחנו על התקדמותה של סוני בתחום לא מזמן).

שאלות רבות עדיין פתוחות – עדשות ה-NEX מיועדות לפעול עם חיישן במרחק קרוב יותר מעדשות האלפא. כיצד ניתן יהיה לאפשר לשני סוגי העדשות לעבוד יחד (בהנחה שהחיישן ייוותר במקומו). סוני כידוע פיתחה מתאם מיוחד בשם Sony LA-EA2 המאפשר שימוש בעדשות אלפא על מצלמות NEX אך מתאם זה ניתן להסרה כאשר נעשה שימוש בעדשות NEX – לא ברור בשלב זה כיצד תפתור סוני את בעיית המרחק מן החיישן במצלמה בה לא ניתן להסיר ולהחזיר את המתאם.

לפי המידע אשר נמסר בידיעה המקורית, סוני כבר בודקת מספר אבות טיפוס והמצלמה צפויה להיות מוכרזת במהלך 2012 (אפשר שבאזור ספטמבר לקראת תערוכת פוטוקינה 2012 שתתקיים בגרמניה).

NEX-7 – בשנה הבאה גרסת ה-Full Frame ההיברידית?

NEX 7 front top

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *