ראשי מבזקים DPREVIEW – אתר הצילום הגדול בעולם ייסגר בחודש הבא

DPREVIEW – אתר הצילום הגדול בעולם ייסגר בחודש הבא

0
0

לא זאת כנראה לא מתיחה של אחד באפריל. בחודש הבא אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון צפוי אתר הצילום הגדול בעולם (וכנראה גם אחד הוותיקים) לסגור את שעריו.

DPREVIEW החל את דרכו כאתר בריטי ב-1998 ובערך עשור מאוחר יותר נרכש על ידי חברת אמזון והוא העביר את פעילותו לארה”ב (וגם שינה צוות).

לפני כחמש שנים הצטרפו לשורות האתר כריס ניקולס וג’ורדן דרייק הקנדים אשר הפעילו את ערוץ היוטיוב של האתר (לנו יצא לראיין את השניים לפני מספר שנים בתערוכת פוטוקינה עוד כשהיו חלק מ-The Camera Store).

בסרטון שפרסמו השניים הם נראו דווקא מחוייכים ורמזו כי בכוונתם להמשיך תחת פורמט אחר (עדכון: השניים יעבדו מעתה תחת האתר petapixel):

הסיבה לסגירה היא כנראה גל הפיטורים/צימצומים העולמי בחברות ההייטק שלא פסח גם על חברת אמזון שהחליטה כנראה שלא משתלם לה להחזיק את האתר (עם צוות של כחצי תריסר עובדים במשרה מלאה). אי אפשר גם שלא לראות את המהלך בנפרד מהשקיעה הגדולה של תחום הצילום בעולם באופן כללי והתחזקות הצילום הסלולארי.

כאמור אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון האתר צפוי לסגור את שעריו ב-10 לאפריל 2023. בשלב הראשון לא יתפרסמו עוד כתבות חדשות אבל לא מן הנמנע כי בהמשך האתר כולו וכל המידע שבו ייעלם מהרשת.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *