כמעט שלא עובר שבוע בו אנו לא נשאלים לגבי צילום סרטוני Timelapse. היום החלטנו להביא בפניכם שורה של סרטונים המציגים מדריכים לצילום סרטוני Timelapse בדגש על צילומים בלילה וצילומים של שביל החלב – תהנו!

באתר הבת שלנו LensVid פרסמנו לאורך השנה החולפת לא מעט סרטונים העוסקים בצילום קטעי Timelapse והיום החלטנו לשתף כמה מהם איתכם בדגש על נושא צילום בלילה וצילום שביל החלב.

הצלם J. P. Morgan המתמחה לרוב בנושאים הנוגעים לתאורה, החליט לאחרונה לפרסם סרטון המציג את ההתנסות האישית שלו בצילום Timelapse של שביל החלב בלילה באזור Mono Lake בצפון קליפורניה. בסרטון תמצאו טיפים שימושיים הנוגעים לאופן הצילום אך גם להכנות הדרושות (מומלץ להגיע זמן משמעותי לפני הצילומים, למצוא נקודה מתאימה ולבצע ניסויים בזמן שיש אור, כדאי להביא כיסא, פנסים ופנסי ראש חלשים בכדי למנוע הפרעת אור בזמן הצילום וכדאי לערוך תחקיר בנוגע למיקום שביל החלב בשמים וכמובן לבחור מקום שבו אין “זיהום אור” מערים או ישובים סמוכים – בארץ הדבר יכול להתבצע במדבר למשל).

הסרטון של J. P. Morgan מהאתר The Slanted Lens

למי שמעוניין במדריך יותר מעמיק כולל המלצות על ציוד, כלים, תוכנות ועוד – מומלץ לצפות בסרטון הבא:

מי שמעוניין בקצת יסודות לגבי צילום סרטוני Timelapse באופן כללי מוזמן לצפות במיני סדרה שהפיקה קנון יחד עם הצלם הנודע  Vincent Laforet.

חלק 1 – יסודות צילום סרטוני Timelapse

חלק 2 – ציוד, שלט רחוק, צילום ב-RAW, מצב ידני ועוד

חלק 3 ואחרון – בחירות יצירתיות: בחירת עדשות, בחירת פריים ועוד

כמו תמיד, אתם מוזמנים לצפות במגוון רחב של סרטוני Timelapse בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Timelapse

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *