תוכנת הפוטושופ כבר איננה פתרון יקר המשמש רק מקצוענים, השינויים במדיניות התמחור של אדובי אפשרה (גם בישראל) כמעט לכל צלם נגישות לתוכנה המתקדמת בעלות חודשית לא גבוהה במיוחד. אלא שהתוכנה עצמה נשארה מורכבת למדי ועבור רבים קיים חשש להיכנס בפעם הראשונה ולהתנסות ביכולותיה. אנו מביאים לכם היום מדריך מקיף בשלושה חלקים המומלץ מאד למי שמעוניין להתנסות בפעם הראשונה בתוכנה.

כמעט לא עובר שבוע בו אנו לא מקבלים פניה במייל, בפורום או בפייסבוק למדריך בסיסי כזה או אחר עבור תוכנת הפוטושופ. עבור מי שאינו מעוניין בספרים אך מסוגל להקדיש מעט זמן לצפיה במספר סרטונים (באנגלית) שלושת החלקים של המדריך הבא צפויים לסייע מאד.

סדרת המדריכים הנוכחית פורסמה על ידי Aaron Nace מהאתר Phlearn והיא מקיפה מגוון רחב של נושאים הנוגעים לתוכנת הפוטושופ – החל מההגדרות הראשוניות, עבור בעבודה עם מגוון כלים וכלה בהכנה והתאמה לפרסום ברשת של התמונות המוגמרות. למעוניינים אנו ממליצים להקדיש כשעה לצפייה בשלושת הסרטונים ובמקרה הצורך לצפות בקטעים ספציפיים פעם נוספת ולתרגל מול התוכנה.

חלק 1 – הגדרות בסיסיות בפוטושום והכנה לעבודה

חלק 2 – סוף סוף מגיעים לתכלס – שימוש בכלים, שכבות ועוד

חלק 3 – עיבוד בסיסי, שמירה והתאמות עבור פרסום תמונות ברשת

מי שנהנה מן המדריך מוזמן לצפות במגוון הרחב מאד של מדריכים של Nace אשר פורסמו במהלך השנה האחרונה (רובם מתקדמים יותר מאלו אשר פורסמו כאן) העוסקים בעבודה עם תוכנת הפוטושופ באתר הבינלאומי שלנו LensVid.

טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *