ראשי חדשות The Camera Store: הראיון – פוטוקינה 2016

The Camera Store: הראיון – פוטוקינה 2016

0
0

אנו רוצים לסגור את הסיקור שלנו של תערוכת פוטוקינה 2016 שהסתיימה לפני כחודש עם ראיון קצת אחר. במסגרת התערוכה פגשנו לא מעט עמיתים מבלוגים ואתרים אחרים המסקרים את תחום הצילום ברחבי העולם והחלפנו רשמים. קצת לפני שחזרנו מהתערוכה הספקנו לערוך שיחה קצרה ומאד משעשעת עם שני המגישים של ערוץ היוטיוב של החנות הקנדית The Camera Store – התוצאה לפניכם.

Chris Niccolls ו-Jordan Drake הם הנציגים של חנות הצילום הקנדית The Camera Store הממוקמת בקלגרי (עיר בת כמליון תושבים שבמחוז אלברטה בדרום מערב קנדה). הם מנהלים מזה מספר שנים ערות פופולארי מאד ביוטיוב (גם אנו הבאנו כאן לא מעט מהסרטונים שלהם בהם הם בוחנים מצלמות ועדשות ומראים לנו לא מעט מקומות קסומים בקנדה עצמה).

בשיחה שלנו עם Chris ו-Jordan (שהייתה מאד לא רשמית) ניסינו לברר מה חושבים השניים על המוצר המעניין ביותר שהוצג בתערוכה (הייתה הסכמה כללית כי פוג’י עם מצלמת ה-GXR הייתה כנראה כוכבת התערוכה – עובדה שאומרת משהו על תעשיית הצילום כשמצלמת פורמט בינוני בעלות של כ-10,000 דולר לערך היא המוצר המעניין ביותר בתערוכת הצילו םהגדולה בעולם). עוד רצינו לדעת מה דעתם על שוק הצילום בכלל כפי שהוא בא לידי ביטוי בתערוכה – התשובה – חסרות המראה שולטות, קנון וניקון בירידה תלולה והתעשיה כולה הולכת יותר ויותר לכיוון המקצועי (או לפחות לכיוון ה-prosumer). השאלה המפתיעה בראיון הגיע בסוף ותפסה את Chris מעט לא מוכן אבל הוא התעשת מהר כפי שאפשר לראות בסרטון בהמשך.

אגב גם גם Chris וגם Jordan מצלמים בעצמם עם מצלמות חסרות מראה (פנסוניק/סוני) וביחס לציוד הכבד מאד שאנו נשאנו עימנו לתערוכה  (30 ק”ג לערך) הם הגיעו עם ציוד קליל ומנימאלי ביותר (לקח לפעמים הבאות עבורנו ללא ספק).

השיחה שלנו עם Chris Niccolls ו-Jordan Drake

Chris ו-Jordan ערכו בעצמם סיקור משעשע של התערוכה ונפגשו עם טוני וצ’לסי נורתרופ (גם הם אושיות יוטיוב בתחום) למעין “קרב” צלמים

באתר הבת שלנו LensVid ישנם עוד שורה של סרטונים מהתערוכה (ואנו נפרסם שם בימים הקרובים גם סרטון מאחורי הקלעים/סיכום). אתם יכולים למצוא את כל הכתבות הקודמות שפרסמנו כאן במגה פיקסל מתערוכת פוטוקינה 2016 – בקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *