ראשי חדשות Digital Director – מנפרוטו עם התקן השליטה האולטימטיבי למצלמה מהטבאלט

Digital Director – מנפרוטו עם התקן השליטה האולטימטיבי למצלמה מהטבאלט

0
0

אחד הסרטונים האחרונים שצילמנו במסגרת תערוכת פוטוקינה 2016 שהסתיימה לפני כחודש היה של הגרסה האחרונה של ה-Digital Director של חברת מנפרוטו. ההתקן מאפשר שליטה מוחלטת כמעט בכל התכונות של המצלמה ואנו זכינו להדגמה קצרה ממנהלת המוצר בחברה שהסבירה גם קצת על מה שהשתנה בו לאחרונה.

את ה-Digital Director הציגה מנפרוטו לפני כשנה. מדובר בהתקן שהוא שילוב של חומרה ותוכנה. במהותו מדובר במחזיק לטבאלט (של אפל – עוד על כך מייד) אשר כולל גם חיבורים ומעבד מובנה (בגב המכשיר) אשר נועד להאיץ פעולות מסוימות ומאפשר לחבר את המצלמה (ניקון או קנון במרבית הדגמים מהזמן האחרון) אל אפליקציה מתקדמת שפותחה על ידי מנפרוטו בשיתוף חברת אפל.

בגרסה האחרונה שהוצגה בתערוכה יש כיום תמיכה (למעשה גרסאות בגדלים שונים) עבור מגוון רחב של טאבלטים כולל ה-iPad Pro 12,9”, iPad Air 2, iPad Air, iPad mini 4, iPad mini 3 ו-iPad mini 2. בנוסף האפליקציה עצמה שודרגה ותומכת כעת גם בהצגת depth of field preview, אינטרבלומטר ושליטה ב-time lapse. ניתן כעת גם לשלוח תמונות לשרת FTP או מייל ב-RAW, ותמונות מעובדות לרשתות חברתיות.

מעבר לזה ה-Digital Director ידע כבר קודם לשנות כמעט כל הגדרה של המצלמה כולל רגישות, צמצם, מהירות תריס, פוקוס, ביצוע הגדלת לבדיקת פוקוס, הצגת עזרים שונים לוידאו על המסך ועוד ועוד.

המחיר של ה-Digital Director עומד על כ-270 דולר – לא זול כאמור ביחס לפתרונות אחרים בשוק אבל מדובר במוצר מתקדם למדי (אגב, כמו עם כל מוצר מסוג זה מומלץ מאד לדאוג לעדכון הן של האפלקיציה ולא פחות חשוב של הקושחה במכשיר עצמו – מנפרוטו הוסיפה לא מעט יכולות וגם תיקנה לא מעט באגים לאחרונה).

הדגמה קצרה של ה-Digital Director מתערוכת פוטוקינה 2016

אתם יכולים למצוא את כל הכתבות הקודמות מתערוכת פוטוקינה 2016 – בקישור הבא. גילוי נאות – חברת מנפרוטו הייתה נותנת החסות לאתר הבת שלנו – LensVid לתערוכת פוטוקינה 2016.

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *