ראשי מבזקים סוני תשיק את ה-FX3 – מצלמת וידאו קומפקטית (בסגנון הסיגמא FP)

סוני תשיק את ה-FX3 – מצלמת וידאו קומפקטית (בסגנון הסיגמא FP)

0
0

אחרי שהצליחה לבצע השקה ללא הדלפות כמעט כלל (לפחות לא של תמונות) עם ה-A1 נראה ששוב אנו זוכים למידע מקדים על המוצרים הבאים של החברה והפעם מוצר די מפתיע מסדרת הוידאו של החברה תחת מה שנראה כ-FX3.

הפרטים הטכניים לא ברורים (באתר sonyalpharumors שהביא את הידיעה מדברים 4K 120p בדומה ל-A7S III ומחיר של קצת פחות מ-3800 דולר/יורו) אבל אפשר ללמוד לא מעט משתי התמונות שפורסמו באתר (מקור לתמונה הראשונה, מקור לתמונה השנייה).

Sony ILME FX3

סוני FX3

אנו חייבים להודות שהעיצוב מפתיע. במובנים רבים הוא דומה מאד לסיגמא FP אבל עם הרבה יותר כפתורים וידית אחיזה קדמית מובנית וכמובן מסך מפרקי. המצלמה עצמה עבה יחסית, כנראה לטובת מערכת קירור. אין אינדיקציה לסוג החיישן או ליכולות אחרות של המצלמה אם כי בשתי התמונות היא נראית עם עדשות FF מה שאולי מראה משהו לגבי גודל החיישן (אם כי לא בהכרח).

למצלמה 6 כפתורים ברי תכנות (1-6) יותר מלכל מצלמות האלפא כולל ל-A1 אגב (אחת ההמלצות שלנו במסמך לסוני מהשנה שעברה הייתה להוסיף עוד כמות משמעותית של כפתורי שליטה – מעניין שהמלצה זו נכנסה במצלמה זו ולא ב-A1). כמו כן אפשר לראות הרבה חיבורי 1/4″ 20 שיאפשרו אפשר להניח חיבור אביזרים שונים כמו ידיות אחיזה ועוד ואולי גם יאפשרו חיבור של המצלמה הנ”ל שנראית קלה וקטנה יחסית לרחפן העתידי של סוני ואולי לעזרים נוספים שהחברה מפתחת (מישהו אמר גימבל של סוני?).

עוד כמה תוספות: כפי שניתן לראות בבירור למצלמה אין עינית דיגיטלית (אם כי אולי זאת תגיע כמוצר חיצוני נפרד), מדלתות הצד של המצלמה נראה בבירור כי היא כוללת מעט מאד חיבורים (אנו מרשים לעצמנו לשער ש-HDMI ו-USB-C אבל לא ברור מה לגבי חיבורי סאונד, נזכיר כי ב-FX6 למשל אין כלל חיבור 3.5 מ”מ בגוף המצלמה מה שגרם לתרעומת בקרב חלק מהמשתמשים).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *