ראשי חדשות הכרזות מוצרים סוני משיקה עדשת 35 מ”מ f/1.8 למצלמות Full Frame

סוני משיקה עדשת 35 מ”מ f/1.8 למצלמות Full Frame

0
0

אמש השיקה סוני את אחת העדשות להן ציפו לא מעט משתמשים הכי הרבה זמן – ה-FE 35mm F1.8. בכך מילאה חלל חשוב בליין העדשות שלה והקדימה בשבוע את ההכרזה המשמעותית יותר הצפויה כפי הנראה בסוף השבוע הבא בה יוכרזו מצלמות ועדשות נוספות.

לא מעט עדשות 35 מ”מ לסוני ניתן למצוא בשוק. גם לסוני עצמה מספר עדשות 35 מ”מ כולל עדשה דומה למצלמות קרופ (עם מייצב), עדשה ממותגת צייס עם צמצם f/1.4 ועדשה דומה עם צמצם f/2.8. אבל מי שחיפש עדשה דומה לגרסת ה-85 מ”מ f/1.8 המעולה של החברה באורך המוקד הזה נשאר מיותם – עד אתמול.

בדגם החדש סוני התמקדה במשקל – מדובר בעדשה קלה במיוחד – 280 גרם בלבד עם מרחק פוקוס של 22 ס”מ. לעדשה 9 להבי צמצם ומבנה אופטי פשוט למדי הכולל 11 אלמנטים ו-9 קבוצות (כולל אלמנט אספרי יחיד). חיצונית העדשה נראית דומה מאד לגרסת ה-85 מ”מ המקבילה עם כפתור HOLD בר תכנות ומתג MF/AF, מבנה פלסטיק/מתכת ועמידות מסוימת למים ואבק.

Jason Vong מדבר על ה-35 מ”מ החדשה

החלק האחרון נוגע כמובן למחיר וכאן ללא ספק הורמו כמה גבות בעקבות ההכרזה אמש. חשוב לזכור כי לא מדובר בעדשה מסדרת ה-G או ה-GM היוקרתית וגם לא בעדשה ממותגת צייס אלא בעדשה מהסדרה “הרגילה” של סוני ועדיין מחירה יעמוד על כ-750 דולרים (150 דולרים יותר למשל מעדשת ה-85 מ”מ המקבילה). ולמרות המחיר אפשר להניח כי לעדשה יהיה לא מעט ביקוש בשוק בתקופה הקרובה.

סוני 35 מ”מ החדשה – קלה אבל לא בדיוק זולה

Sony FE 35mm f 1 8

זאת היא גם הזדמנות טובה לעדכן ביחס למידע שיש בידינו בנוגע להכרזות נוספות הנוגעות לסוני הצפויות בקרוב מאד. מחר צפויה חברת סיגמא להשיק 3 עדשות מסדרה חדשה שפותחה במקור למצלמות חסרות מראה (גם עבור סוני FE אבל גם עבור תושבת ה-L של פנסוניק/לייקה/סיגמא) ובשבוע הבא כפי שכבר דיווחנו כאן צפויה סוני לקיים מסיבת עיתונאים גדולה לקראת סוף השבוע שתכלול הכרזה של מספר מוצרים (כפי הנראה שתי מצלמות – אחת מסדרת ה-RX ומצלמה שנייה שטיבה בשלב זה איננו ברור ועוד עדשה אחת או יותר).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *