ראשי מבזקים סמסונג מתכננת מצלמת תלת מימד ב-2011

סמסונג מתכננת מצלמת תלת מימד ב-2011

0
0

נשיא חטיבת הצילום בחברת סמסונג Park Sang-jin אמר לאחרונה בראיון לעיתון koreatimes שכבר בשנה הבאה צפויה החברה להשיק מצלמה בעלת יכולות תלת מימדיות. לדבריו המצלמות אשר שוחררו על ידי חברת פוג’יפילם (מצלמות ה-FinePix REAL 3D W1 ואחותה החדשה יותר ה-FinePix REAL 3D W3 אשר שוחררה לשוק לא מזמן) יקרות מידי ומורכבות מידי לשימוש. הדבר רומז על כך שמדובר במצלמת תלת מימד קומפקטית ולא בדגם רפלקסי.

Park הוסיף ואמר עוד בראיון כי הדגם אשר ישוחרר ב-2011 צפוי להיות “שפן ניסוי” לדגם מתקדם יותר אשר יוצג בעוד שנתיים. לטענתו הגישה של פוג’י המחייבת שני חיישנים ושתי עדשות היא מורכבת ויקרה מידי. ראוי לציין כי פנסוניק מקדימה כנאה את סמסונג מבחינה זו והיא צפויה להוציא כבר בקרוב עדשת תלת מימד כפי שדיווחנו כאן לאחרונה. אנו נמשיך לעקוב אחר התפתחות תחום הצילום התלת מימדי ונדווח.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *