ראשי חדשות פנסוניק מפתחת עדשת תלת מימד למצלמות סטילס

פנסוניק מפתחת עדשת תלת מימד למצלמות סטילס

0
0

חברת פנסוניק הודיעה היום כי היא מפתחת עדשת תלת מימד עבור פורמט המיקרו 4/3 המשמש במצלמותיה אשר צפוי להגיע לשוק עד סוף השנה.

העדשה החדשה אשר הפרטים עליה בשלב זה מועטים ביותר אמורה להתאים לסדרת ה-G של החברה (סדרת מצלמות הרפלקס הכוללת כיום את ה-G1/GH1/GF1/G2/G10 – המופיעות כולן במערכת המפרטים של האתר). לדברי החברה, עד כה היה צורך במערכות מורכבות בכדי לצלם תמונות וסרטוני תלת מימד (לדוגמא את המערכת הבאה). חברת פוג’יפילם שיחררה מצלמה קומפקטית תלת מימדית אשר לא זכתה להצלחה גדולה וסוני אף היא פרסמה עדכון קושחה המאפשר צילום פנוראמי תלת מימדי באמצעות מצלמות ה-NEX ובמספר מצלמות קומפקטיות (מספר ידיעות נוספות בנושא ניתן לקרוא בקישור הבא).

הרעיון מאחורי העדשה העתידית של חברת פנסוניק הוא כי העדשה עצמה תכיל שתי מערכות אופטיות אשר את התמונה שיפיקו ניתן יהיה לקלוט על חיישן יחיד (ובאמצעות תוכנה להפוך את שתי התמונות שיתקבלו לתמונה תלת מימדית יחידה). לפיתרון של פנסוניק יתרונות רבים – הוא צפוי להיות זול יותר, פשוט יותר (לא דורש סנכרון אשר מכביד מאד על צילום רפלקסי תלת מימדי כיום) ואמור להיות קל וקומפקטי במיוחד.

את התמונות והסרטונים התלת מימדיים ניתן יהיה לראות באמצעות מכשירי טלויזיה מסדרה VIERA של פנסוניק התומכים בהצגת תלת מימד. אין עדיין תאריך השקה מדויק או מחיר למוצר החדש אך חשוב לציין כי למרות דברי החברה מוצרים דומים כבר פותחו ונמכרו בעבר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *