ראשי מבזקים ניקון מציגה: סיור וירטואלי עם ה-D7100

ניקון מציגה: סיור וירטואלי עם ה-D7100

1
0

ניקון ידועה בהשקעה מעמיקה מאד באתרי האינטרנט שלה. לאחרונה שיחררה החברה גרסה חדשה של ה-Digitutor – סיור וירטואלי ומעמיק והפעם בנבכי מצלמת ה-D7100 החדשה שהוכרזה לא מזמן.

ה-Digitutor של ניקון הפך בשנים האחרונות לעניין פופולארי למדי והחברה משקיעה רבות בפיתוח האתר והמדריכים המופיעים בו. אנו הזכרנו בעבר את ה-Digitutor של ה-D7000 וכן את זה של ה-D5100.

למי שלא מכיר את הקונספט נסביר כי ה-Digitutor הוא סוג של סיור היכרות אותו מספקת ניקון לרוכשים (ורוכשים פוטנציאליים) של המצלמה. הוא כולל הסברים על חלקי המצלמה השונים, השימוש בתפריטים, צילום בסיסי והצגת תמונות, מצבי צילום, מערכת הפוקוס, Live-View, הקלטת סרטונים, חיבורים, צילומי נוף, פורטרטים ועוד – הכל באמצעות מצגות ברורות עם כיתוב וסרטוני וידאו פשוטים עם סאונד (באנגלית כמובן). הסרטונים לרוב קצרים (כדקה עד שתיים) ותמציתיים. ההסברים מקיפים אספקטים הנוגעים למצלמה עצמה אך כולים גם עקרונות צילום בסיסיים.

אנו ממליצים בחום לכל מי שרכש או שוקל לרכוש את ה-D7100 להקדיש כמה דקות להציץ ב-Digitutor של ה-D7100 (ניתן למצוא את כל עמודי ה-Digitutor של מצלמות ניקון בקישור הבא).

מתוך ה-Digitutor של ה-D7100

Digitutor D7100

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    VIVAEL

    16/03/2013 ב 11:19 PM

    תודה רבה!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *