ראשי מבזקים האם אולימפוס שוקלת גרסה מתקדמת מסדרת ה-OM-D בראשית השנה הקרובה?

האם אולימפוס שוקלת גרסה מתקדמת מסדרת ה-OM-D בראשית השנה הקרובה?

0
0

לפני מספר ימים הגיעו ידיעות ראשוניות על מצלמה מתקדמת במיוחד מסדרת ה-OM-D אשר על פיתוחה שוקדת לכאורה בימים אלו חברת אולימפוס.

האתר 43rumors פרסם לפני מספר ימים ידיעה העוסקת בדגם המתקדם העתידי של חברת אולימפוס מסדרת ה-OM-D. אחרי ה-E-M5 אשר זכה להצלחה רבה יחסית (וכולל לראשונה חיישן סוני ולא כזה מבית פנסוניק כבדגמים הקודמים של אולימפוס) ולביקורות חיוביות למדי ברשת, כעת נראה כי החברה עובדת על דגם מתקדם עוד יותר יותר. מה יביא איתו הדגם החדש? בשלב זה הפרטים מעורפלים מאד, אך נראה כי הוא עשוי לשלב טכנולוגיה כלשהי אשר תבצע אינטגרציה מסוג כזה או אחר בין עינית דיגיטלית לעינית אופטית (אך בדרך שונה מזו בה הלכה פוג’יפילם).

לגבי מועד ההשקה המתוכנן – כל האצבעות מורות על CES 2013 בחודש ינואר (או לכל המאוחר +CP אשר תתקיים כחודש מאוחר יותר ביפן). אנו נמשיך לעדכן.

OM D E M5 sensor1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *