ראשי מגזין Devin Graham: מלחמת (המצלמות) השנייה

Devin Graham: מלחמת (המצלמות) השנייה

0
0

הפרויקט אותו אנו מביאים בפניכם היום לוקח את נושא ההומור הפוטוגרפי צעד גדול קדימה בהפקה שקשה לדמיין שהייתה יכולה להתבצע בשום מקום פרט לארה”ב.

שיחזור קרבות היסטוריים היא אופנה ודרך חיים בלא מעט מקומות באירופה אבל יותר מכל מקום אחר על פני כדור הארץ – בהארה”ב שם שיחזורים של מלחמת האזרחים האמריקנית הם תחביב נפוץ למדי באזורים רבים (בישראל כידוע לצערנו אין ממש צורך בשחזור כשהדבר “האמיתי” כה נפוץ). כך או כך החליט הצלם Devin Graham אשר באמתחתו עשרות סרטונים ויראליים לצלם סרטון “שחזור” קרב ממלחמת העולם השנייה רק שבמקום רובים, רומונים ורקטות תמצאו מצלמות.

Shooting with a Canon

Canon war

השאלה הראשונה אותה שאלנו א עצמנו כששמענו על הפרויקט הייתה באילו מצלמות ישתמשו “הנאצים” בסרטון ובאילו מצלמות ישתמשו חיילי בעלות הברית. התשובה המפתיעה (יש יאמרו מאכזבת) היא שכולם עושים שימוש במצלמות ועדשות קנון. הסיבה – החברה נתנה חסות לגרהם בהפקה ותרמה עשרות מצלמות ועדשות – כולל עדשות טלפוטו ארוכות ויקרות במיוחד.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gYZmFo3_F1g[/youtube]

קשה להאמין שהפקה עצומה שכזאת נערכה סתם כך לסרטון ויראלי שאינו מפרסם דבר (פרט אולי ליצירתיות ויכולות הצילום/בימוי של גרהם) ואכן לגרהם הייתה עזרה משמעותית בהפקה – הוא התבסס למעשה על הניצבים בסרט תקופתי חדש בשם Saints and Soldiers: Airborne Creed – אשר עוסק במלחמת העולם השנייה וצפוי לצאת לאקרנים בקרוב (לחובבי הז’אנר מומלץ לצפות בטריילר הבא לסרט). מי שרוצה ללמוד קצת יותר על ההפקה המושקת מוזמן לצפות בסרטון מאחורי הקלעים.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NlGX1qsY8BE[/youtube]

ההפקה הנוכחית רחוקה מלהיות הראשונה מסוגה. למעשה בעבר פרסמנו שורה ארוכה של סרטונים בהם מצלמות החליפו רובים – במאי 2011 פרסמנו את החלק הראשון של “מלחמות הצלמים” ובראשית השנה פרסמנו את החלק השני ואם שני אלו לא הספיקו מסתבר שגם באירופה יודעים משהו על הז’אנר שם הפיקו את “קומנדו קנון“.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *