ראשי מבזקים מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (27/7/2012)

מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (27/7/2012)

0
0

שורה של נושאים מסקרנים היו השבוע בשולי החדשות ואנו ממשיכים במסורת בה פתחנו לפני כשבועיים ומביאים אותם בפניכם בסיכום סוף שבוע מקיף אחד.

  • ניקון צפויה להכריז על שורה של מוצרים חדשים במהלך חודשי אוגוסט וספטמבר הקרובים לקראת תעורכת פוטוקינה 2012 (מישהו אמר D600?) – אנו צפויים למוצרים כמעט בכל הקטגוריות – ממצלמות קומפקטיות ועד מצלמות רפלקסיות ועדשות.
  • חברת פוג’יפילם הכריזה השבוע על ה-FinePix F800EXR מצלמת אולטרה זום (20X) קומפקטית בעלת מהירות פוקוס גבוהה (0.16 שניות לטענת החברה) ויכולות אלחוטיות (WIFI מובנה).
  • מנהל בחברת סיגמא אמר בראיון לאחרונה כי לחברה אין כוונה להיכנס לשוק המצלמות חסרות המראה אך היא בהחלט מתכננת להרחיב את ליין העדשות למצלמות אלו של חברות אחרות.
  • האם פורמט ה-XQD הנוכחי יהיה קצר ימים במיוחד? לא, אנו לא מדברים על חוסר ההצלחה הכללי שלו (הוא נתמך כידוע רק על ידי ה-D4 של ניקון בשלב זה), מסתבר שה-CompactFlash Association – גוף התקינה הדוחף את הפורמט החדש (אשר אמור בסופו של דבר להחליף את פורמט ה-CF המזדקן), פועל כרגע לאישרור תקן חדש – XQD 2.0 אשר יאפשר העברת נתונים במהירות בלתי נתפשת – 1,000MB/sec (אפילו כונני ה-SSD הסטנדרטיים המהירים ביותר בשוק לא מגיעים היום למהירויות כאלו) . אחד הדברים המשונים נוגע לעובי של הכרטיסים בתקן החדש – אלו צפויים להיות מעט דקים יותר – האם תהיה חוסר תאימות בין דורות הכרטיסים? לא ברור בשלב זה.
  • חברת BlackRapid הודיעה כי פיתחה רצועה המיועדת לשמאליים – Sport-L Strap.

ה-RS-Sport 2 L של BlackRapid – רצועה לשמאליים.

Blackrapid RS Sport 2 L

  • מחליפתה של האולימפוס E5 תיקרא E-7 והיא צפויה (על פי הידיעה הבאה) להגיע לשוק במחצית השנייה של 2013.
  • סוני רשמה פטנט על מערכת פוקוס היברידית (כפי הנראה שונה למדי מזו של קנון וניקון).
  • Samyang חשפה עדשת 35mm T1.5 cine המיועדת לוידאו/קולנוע וכן עדשת 24mm T1.5 ועדשת 14mm T3.1 – גם הן לוידאו (העדשות נחשפו בדף הפייסבוק של המפיץ/מותג האמריקני של עדשות סאמיאנג – Rokinon).
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *