ראשי מגזין קומנדו קנון

קומנדו קנון

1
0

סרטונים הומוריסטיים בנושאי צילום וציוד הם אחד הדברים האהובים עלינו כאן בבלוג. בסרטון אותו אנו מביאים היום יוצאת קבוצת צלמי קומנדו חמושים במצלמות קנון להציל חטופה מידיהם של טרוריסטים מסוכנים, החמושים (איך לא) בציוד של חברת ניקון. מי ינצח, מה הטוויסט ומי עומד מאחורי ההפקה – הכל בידיעה שלפניכם.

חובבי קנון מול מעריצי ניקון הקרב הזה מלווה לא מעט סרטונים אותם פרסמנו כאן בבלוג לאורך השנים, החל מסיפור האהבה הבלתי אפשרי ב”גברים מקנון, נשים מניקון” וכלה בקרב שח מט גדול במיוחד.

גם הרעיון של “מלחמת צילום” ומצלמות כנשק בסיטואציה קומית הוא משהו שראינו לא פעם בעבר – כך למשל בקרב הגדול בין צלמי הסטילס לוידאו. אלא שהפעם מדובר בהפקה שהיא ללא ספק אחת המושקעות (אם כי אנו עדיין מציבים במקום הראשון בז’אנר את “מלחמות הצלמים” אשר עלה לרשת בחודש מאי השנה).

קומנדו קנון בניסיון חילוץ נועז

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qTVfFmENgPU[/youtube]

אנו עדיין מנסים לברר מי עומד מאחורי הסרטון אשר הועלה לרשת רק לפני שעות ספורות – נעדכן כשנדע (אם אתם יודעים – שתפו אותנו).

עדכון: הסרטון הופק על קבוצה מהאתר ההולנדי Tweakers.net – הינה סרטון מאחורי הקלעים של הפרויקט המושקע:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eoUhtW_m2u4#![/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    martha

    16/12/2011 ב 1:20 PM

    אין אין תענוג להתרגש אם פרסום קטעים כאלה.אהבתי.הפקה ענקית ומעולה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *