ראשי מבזקים Panasonic GH2 ירידת מחיר משמעותית – מה בפתח?

Panasonic GH2 ירידת מחיר משמעותית – מה בפתח?

0
0

ירידות מחירים משמעותיות של מוצרי צילום מלמדות במקרים רבים על דבר אחד – דור חדש בפתח. ה-Panasonic Lumix DMC-GH2 הוכרזה בספטמבר 2010 והיא כיום המצלמה המובילה את ליין המצלמות של החברה (הדגש בה הוא על שילוב בין סטילס לוידאו בניגוד לליין ה-G בו הדגש ניתן יותר לצילום סטילס).

את ה-GH2 ניתן למצוא כרגע יחד עם עדשת ה-14-140 מ”מ בפחות מ-1300 דולר בחנויות רבות בארה”ב (ירידה של 100-140 דולר). על מה הדבר מצביע? אפשרות אחת היא כי מדובר בירידה תקופתית רגילה (מוצרים משנים את מחירם לאורך תקופת חייהם בעיקר כאשר התחרות גוברת מצד חברות אחרות). אפשרות לא פחות סבירה היא כי אנו צפויים בקרוב למוצר או מוצרים חדשים. אף שלא התפרסמו מפרטים או תמונות של ה-Panasonic Lumix DMC-GH3 ברור למדי כי היא צפויה בשבועות או לכל המאוחר בחודשים הקרובים (כפי הנראה לפני תערוכת CES בינואר). אפשרות נוספת אשר הועלתה אצל ידידנו מן האתר 43rumors היא כי ירידת המחירים לא קשורה דווקא למצלמה חדשה אלא דווקא לעדשות החדשות אותן מתכננת פנסוניק מסדרה X.

כך או כך יהיה מעניין ובכל מקרה אנו צפויים לפני כן ל-Panasonic Lumix DMC-GX1 אשר תוכרז כפי הנראה בימים הקרובים.

gh2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *