ראשי מגזין Camille Marotte: רגעים של השראה

Camille Marotte: רגעים של השראה

0
0

Camille Marotte הוא במאי וצלם צרפתי אשר קנה לעצמו בשנים האחרונות לא מעט מעריצים כיוצר של סרטוני רשת קצרים ומעוררי השראה המצולמים וערוכים באופן מוקפד במיוחד – כולם על טהרת הוידאו הרפלקסי כמובן.

וידאו מקצועי המצולם על ידי מצלמות רפלקס הוא כבר מזמן לא עניין חדש. אחרי שבשנים האחרונות צולמו פרקים של סדרות טלוויזיה מובילות (האוס היא דוגמא בולטת) ולאחרונה גם חלקים מתוך סרטי קולנוע הוליוודיים (בין השאר Iron Man ו-Captain America), מעטים יופתעו מן הבחירה בהן לפרויקטי וידאו מקצועיים, במיוחד לכאלו הנעשים בתקציבים נמוכים יחסית.

היוצר הצרפתי הצעיר Camille Marotte עושה כבר כשנתיים שימוש במצלמת Canon EOS 5D Mark II בכדי לצלם סרטונים קצרים (רובם בני כ-12 דקות). הסרטונים מגוונים מאד ועוסקים בנוף עירוני, טבע ואחד החביבים עלינו – קרב חרבות בסגנון עתיק. אחד הדברים המייחדים את Camille מלא מעט יוצרים מוכשרים אחרים הוא ההקפדה על כל היבטי ההפקה – התסריט, הצילום, העריכה ולא פחות חשוב המוזיקה.

מתוך Kiss.the.Blade של Camille Marotte

Camille Marotte 1

הבאנו עבורכם שלושה סרטונים נבחרים של Camille, שונים מאד זה מזה אך כאלו הממחישים לדעתנו קצת מכישרונו. סרטונים נוספים שלו ניתן למצוא בערוץ ה-vimeo שלו ופרטים נוספים באתר הבית.

Kiss.the.Blade – קרב חרבות (צולם עם עדשות: Canon 16-35mm, Canon 50mm, Canon 70-200mm)

[vimeo]https://vimeo.com/18656494[/vimeo]

Open.your.eyes – טבע (צולם עם עדשות: Canon 16-35mm, Canon 50mm, Canon 100mm, Canon 70-200mm)

[vimeo]https://vimeo.com/25997002[/vimeo]

City-of-Light – פריז עי האורות (צולם עם עדשות: Canon 50mm f/1.4, Canon 100mm f/2.8)

[vimeo]https://vimeo.com/10142118[/vimeo]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *