ראשי חדשות סאמיאנג משיקה ליין עדשות קולנוע חדש ומהיר ועדשה אנמורפית

סאמיאנג משיקה ליין עדשות קולנוע חדש ומהיר ועדשה אנמורפית

0
0

חברת סאמיאנג מקוריאה השיקה אמש מספר עדשות קולנועיות חדשות למגוון תושבות. בין השאר השיקה החברה עדשת 50 מ”מ T2.3 אנמורפית (2X) לראשונה בתולדותיה (מסדרת ה-XEEN) וכן סדרה חדשה של עדשות קולנועיות תחת השם XEEN Meister באורכי מוקד של 35, 50 ו-85 מ”מ עם צמצמים מהירים/בהירים מאד (T1.3).

סדרת ה-XEEN Meister

כחלק מחגיגות 50 שנה להקמת החברה השיקה סאמיאנג ב-2021 מגוון עדשות חדשות (כמו גרסת ה-50 מ”מ f/1.4 שפרסמנו כאן לאחרונה). גם סדרת ה-XEEN Meister היא חלק מהאירועים לציון שנת היובל להקמת החברה.

שלושת העדשות החדשות הן ידניות בעלות כיסוי Full Frame ועשויות מטיטניום (אנו מתקשים להיזכר בעדשות עשויות טיטניום נוספות כך שאפשר ואלו הראשונות בשוק. טיטניום אגב הוא חומר קשה מאד לעיבוד אבל בעל חוזק רב, עמידות לחלודה ומשקל נמוך למרות שבמקרה זה משקלן של העדשות עומד על סביב 2 ק”ג בהתאם לדגם ולתושבת).

הצמצמים של שלושת העדשות בסדרה החדשה זהים – T1.3 והן בין עדשות ה-Cine המודרניות המהירות בשוק. לעדשות לא פחות מ-13 להבי צמצם וטבעת פוקוס עם 300 מעלות ציפויים חדשים (X-coating), והן מגיעות  עבור מגוון תושבות – PL, Canon EF, and Sony E (כולל i Technology protocol בתושבת PL להעברת מידע למצלמה) ומוגדרות כתומכות ב-8K.

עדשות ה-XEEN-Meister – גוף עשוי טיטניום

XEEN-Meister

עדשות XEEN אנמורפיות

סאמאינג עובדת על פיתוח עדשות אנמורפיות מזה זמן רב כפי הנראה (שמועות בנושא הגיעו לרשת גפי לפני מספר שנים) אבל בחברה החליטו כנראה לפרוץ החוצה רק עכשיו עם עדשה המיועדת לפלח השוק הגבוה. ה-XEEN Anamorphic 50mm היא בעלת 2x squeeze צמצם T2.3 ו-15 להבים עם 300 מעלות של סיבוב לטבעת הפוקוס ומשקל של כמעט 4 ק”ג ותגיע בשלב הראשון לתושבת PL בלבד.

סאמיאנג XEEN אנמורפית ראשונה 

Samyang XENN anamorphic 50mm T2.3

מחירים וזמינות

בשלב זה השאלה הפתוחה הגדולה היא מתי עדשות אלו יגיעו לשוק, ובעיקר – מה יהיה מחירן. אנו עומדים בקשר עם חברת סאמיאנג באמצעות נציגה הרשמי בארץ ונעדכן כשיתפרסם המחיר.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
  • Samyang AF 50mm F1.4 FE II - main

    סאמיאנג AF 50mm F1.4 FE II בביקורת

    היום אנו מפרסמים את הסקירה השנייה אודות עדשות סאמיאנג דור II שהושקה בסוף שנת 2021 למצלמות …
  • Samayng-85mm-thumb

    סאמיאנג AF 85mm F1.4 FE II בביקורת

    היום אנו מפרסמים את הראשונה מבין שתי ביקורות על עדשות סאמיאנג מהסדרה השנייה שהושקה במהלך 2…
  • IBC-2022-retrospect

    סיכום תערוכת IBC 2022

    במהלך החודש האחרון פרסמנו כאן (ובעיקר באתר הבת שלנו בשפה האנגלית) עשרות כתבות וסרטונים עם …
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *