ראשי חדשות סאמיאנג משיקה עדשת AF 50mm F1.4 II

סאמיאנג משיקה עדשת AF 50mm F1.4 II

0
0

חברת סאמיאנג השיקה בשבוע שעבר גרסה מעודכנת של עדשת ה-50 מ”מ המהירה שלה למצלמות סוני עם כיסוי חיישן Full Frame ומנוע פוקוס לרגל 50 שנה להקמת החברה הקוראנית.

בשבוע החולף היו שתי הכרזות מעניינות שלא הספקנו לסקר בזמן אמת – אודות דור הרחפנים החדש של DJI סיפרנו לכם אמש והיום אנו מחזירים לכם את החוב השני מהשבוע הקודם ומסקרים את עדשת ה-Samyang AF 50mm F1.4 II Sony FE שהושקה לאחרונה. הדגם הקודם של העדשה הנוכחית היה אחד משתי עדשות האוטופוקוס הראשונות שהשיקה סאמיאנג אי שם ב-2016 והיה זקוק בהחלט לעדכון ורענון.

עדשת ה-AF 50mm F1.4 II של סאמיאנג לרגל 50 שנה לחברה

Samyang-50mm-f-1-4-II-AF-white

עדשת Samyang AF 50mm F1.4 II Sony FE תכונות מרכזיות

לעדשה בגרסה החדשה מבנה אופטי מעודכן הכולל 11 אלמנטים ב-8 קבוצות כולל לא פחות משישה אלמנטים מתקדמים (2 אספריים, שלושה מסוג HR ואלמנט ED אחד). מרחק הפוקוס המינימאלי שלה עומד על 40 ס”מ (יחס הגדלה של 1:6 לערך). לעדשה פילטר 72 מ”מ, 9להבי צמצם והיא קלה יחסית – 492 (עם מכסים ומגן שמש). אורכה קצת פחות מ-9 ס”מ.

לעדשה אטימות למים ואבק, מנוע פוקוס לינארי מסוג STM המותאם גם לעבודה חלקה ושקטה בוידאו והיא כוללת מתג בר תכנות (מתחנת העגינה של החברה) וכן כפתור בר תכנות בדומה לחלק מעדשות סוני.

עדשת הסאמיאנג 50 מ”מ החדשה מזוויות שונות

Samyang 50mm f 1 4 II AF scaled

מחיר וזמינות

מחירה של העדשה בחו”ל יעמוד על 750 דולרים. בארץ נמסר לנו מהיבואן כי העדשה יחד עם תחנת עגינה ושלוש שנות אחריות תעלה 2650 ש”ח ותהיה זמינה מסוך נובמבר 2021.

ביקורות מרחבי הרשת

העדשה עודנה חדשה מאד ומעט ביקורות או סקירות וידאו התפרסמו אודותיה עד כה – הינה 2 שהצלחנו לאתר ואנו מקווים לבחון אותה בעצמנו בהמשך.

Jussi Alexander סוקר את ה- AF 50mm F1.4 II של סאמיאנג

קצת צילומים לדוגמא בשלג של Focus Nordic

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *