ראשי חדשות הכרזות מוצרים סאמיאנג מכריזה על זוג עדשות עם מנגנון פוקוס אוטומטי

סאמיאנג מכריזה על זוג עדשות עם מנגנון פוקוס אוטומטי

0
0

לאחר אין ספור שמועות וידיעות לא מאומתות הכריזה מוקדם יותר היום חברת סאמיאנג מדרום קוריאה על זוג עדשות בעלות פוקוס אוטומטי המיועדות למצלמות בעלות תושבת FE/E של סוני (כיסוי Full Frame).

בשעה טובה יש לנו מצטרפת חדשה (לאחר שנים רבות) לעולם העדשות בעלות הפוקוס האוטומטי. למעשה מדובר בחג של ממש – אנו מתקשים להיזכר מתי נכנסה לשוק שחקנית משמעותית שהביאה עדשות בעלות מיקוד אוטומטי ל”מיין סטרים” של עולם הצילום, ואף שדובר על כך לא מעט במשך תקופה ארוכה – סאמיאנג לא השיקה עדשות בעלות מנגנון פוקוס אוטומטי למרות לא מעט דרישה מצד הלקוחות.

שתי העדשות החדשות הצפויות להגיע לשוק בחודש יולי השנה הן ה- 50mm F1.4 AS IF UMC AF וה-14mm F2.8 AS UMC AF. לשתי העדשות עיצוב חדש לגמרי (מזכיר לנו במעט את העיצוב של חלק מעדשות סוני עצמה) ובשלב זה עדיין אין פרטים מלאים (או מחירים) לגבי שתי העדשות החדשות. אנו כן יודעים לספר כי שתיהן כוללות אלמנטים אספריים, לעדשת ה-50 מ”מ פילטר 67 מ”מ גדול יחסית והן כאמור תואמות לליין ה-A7 של סוני (כמו גם למצלמות תושבת E דוגמת ה-A6300 החדשה).

הדגמה קצרה מקוריאה של המיקוד על עדשת ה-50 מ”מ f/1.4 העתידית של סאמיאנג

עוד פרטים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של יבואנית סמאיאנג לישראל.

מצטרפת חדשה למשחק האוטופוקוס – סאמיאנג – בשעה טובה

Samyang Optics Announces 14mm & 50mm Autufocus Lens

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *