ראשי חדשות אירוע הדגמה של מצלמת הסוני Venice ומוצרי וידאו מקצועיים חדשים

אירוע הדגמה של מצלמת הסוני Venice ומוצרי וידאו מקצועיים חדשים

0
0

בראשית השבוע הבא יתקיים אירוע דו יומי בו יודגמו שורה של מוצרים חדשים לתחום הוידאו המקצועי. בין השאר תוצג מצלמת הסוני VENICE (מצלמת הדגל המקצועית החדשה של סוני שהושקה בספטמבר ומשלבת חיישן FF חדש ואפשרות לצילום וידאו עד 6K), הגימבל המקצועי הכבד החדש – RONIN 2 של DJI ולכל מי שפספס – עדשת ה-ANGENIEUX- EZ1.

798897798

האירוע, השני במספר שעורכת השנה חברת בנד פרו, יסוקר על ידנו כחלק מההתרחבות שלנו לתחום הוידאו. כפי שציינו בהקדמה לסיקור האירוע הקודם של בנד פרו שנערך בפברואר השנה, אנו צפויים בתקופה הקרובה לסקר באופן מקיף יותר מבעבר את תחום הוידאו והוידאו המקצועי (לא בהכרח את תחום ה-High-End והברודקסט, אבל מגוון נושאים ואמצעים שזכו אולי לפחות סיקור עד כה במגה פיקסל והודגשו יותר באתר הבת שלנו LensVid). ההתרחבות מתבקשת גם לנוכח השינויים שמתרחשים בעולם הצילום שהפך בשנים האחרונות להיברידי יותר ביחס שבין סטילס לוידאו.

maxresdefault_0

אירוע ההדגמה יתקיים (יחד עם תצוגה של מגוון מוצרים נוספים ומבצעים על תיקי וואנגרד ו-ORCA)  ביום ראשון ושני בשבוע הבא ה-31.12.2017 וה-1/1/2018, במתחם “Band Pro” ברחוב הסוללים 3 תל אביב בין השעות 12:00 ל-17:00 (הכניסה חופשית).

3123

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *