ראשי מבזקים ניקון תשיק עדשת טלפוטו-זום מקצועית עם מכפיל מובנה

ניקון תשיק עדשת טלפוטו-זום מקצועית עם מכפיל מובנה

0
0

התקופה הקרובה מתאפיינת אמנם במיעוט משמעותי של חדשות בינלאומיות בגלל סוף השנה ותקופת החגים בחו”ל, אבל כפי הנראה אפילו בימים אלו ניקון וקנון ממשיכות להילחם בעיקר האחת בשנייה. אחרי שקנון השיקה עדשת ה-Canon EF 200-400mm f/4L IS USM לפני מספר שנים (עדשה שנראתה לראשונה עוד ב-2013 אבל הגיעה לשוק רק מאוחר יותר), מסתבר שגם ניקון רוצה דגם מקביל והיא צפויה על פי הדיווח להשיק בשנה הבאה עדשת Nikkor AF-S 180-400mm f/4 ED TC VR עם מכפיל מובנה.

ניקון לא מוכנה לתת כנראה לקנון להיות ייחודית בשוק נישה וגם בכל הנוגע לעדשות זום מקצועיות עם מכפיל נראה שהדבר נכון. שימו לב שמדובר בעדשה שצפויה להיות יקרה ביותר – דגם הקנון המקביל נמכר תמורת כ-11,000 דולרים (אם אכן תושק העדשה אזי היא תהיה הגרסה המחודשת לדגם ה-200-400 מ”מ הנוכחי של ניקון.

בנתיים נראה ש-2018 צפויה להיות שנה מעניינת לניקון דווקא מכיוון אחר – ההשקה הצפויה (אולי כבר בחודשים הראשונים של השנה ב-CES בינואר או בתערוכת +CP ביפן בפברואר, כך על פי דיווחים ברשת לפחות) של המצלמה (או המצלמות) חסרת המראה המתקדמת שלה (ככל הנראה עם חיישן FF דומה או זהה לזה המצוי ב-D850. אנחנו בכל מקרה נמשיך לעדכן ברגע שיהיה מידע חדש בנושא.

ניקון 200-400 מ”מ – גרסה חדשה עם מכפיל מובנה בקרוב?

Nikon200-400mm

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *