ראשי מבזקים הכרזות סוני מודיעה כי תשיק מוצר חדש ב-26 לינואר (עדכון)

סוני מודיעה כי תשיק מוצר חדש ב-26 לינואר (עדכון)

0
0

סוני פרסמה תזכורת לעמוד יוטיוב בו יתקיים שידור של מסיבת עיתונאים (או סרטון השקה אחר) למוצר חדש בתחום הצילום ב-26 לינואר.

בשלב זה סוני לא פרסמה שום פרטים נוספים וברשת כמו תמיד רצות להן לא מעט השערות.

אם לשפוט לפחות לפי הכותרת להשקה – “The One Never Seen” אפשר להניח בזהירות כי לא מדובר בעדכון למוצר קיים (כמו שיש המצפים למשל ל-A7 IV שצפויה כנראה מתישהו במהלך 2021), אלא כפי הנראה למוצר חדש לגמרי.

באתר SonyAlphaRumors פרסמו פרטים אפשריים (במקרה זה היינו מתייחסים אליהם בזהירות רבה בין השאר משום שנראה כי הפעם סוני שומרת את הקלפים מאד קרוב לחזה) המתארים השקה של מצלמה, כנראה מסדרת ה-A9 בעלת רזלוציה גבוהה (אזור ה-50 מגה פיקסל ומעלה) עם יכולת צילום 8K ותכונות מתקדמות נוספות המזכירות את ה-A7S III שתתחרה ישירות בקנון R5 ברמת מחיר של סביב כ-5000 דולר.

אין ממש דרך לאמת את הפרטים אבל מכיוון שלא נשאר עוד זמן רב עד ההשקה – לא נצטרך להמתין עוד הרבה בשביל לדעת האם המידע מדויק.

עדכון כפול: אחרי שיחה שערכנו בסוף השבוע עם נציגי סוני באירופה אנו יכולים לאשר שמדובר בהשקה סודית לגמרי וגם אנו כעיתונאים המוכרים רשמית על ידי סוני לא נקבל שום פרטים לפני מועד ההשקה ביום שלישי.
במקביל מפרסם האתר SonyAlphaRumors שמועה נוספת (לטענת האתר המקור אמין אבל הוא לא התנסה במצלמה אלא קיבל רק פרטים) וכי מדובר במצלמה מסדרת ה-RX עם עדשה קבועה ומהירה וחיישן “מעוגל” (curved) לו יש יתרונות משמעותיים אבל גם לא מעט מורכבויות. כאמור נמתין ליום שלישי ונראה במה מדובר.

הקישור לסרטון עם לוגו האלפא – יעלה לאויר ביום שלישי הקרוב

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *