ראשי מבזקים הכרזות האסלבלד תשיק מצלמה חסרת מראה משלה השבוע

האסלבלד תשיק מצלמה חסרת מראה משלה השבוע

0
0

חברת האסלבלד השבדית צפויה להשיק לראשונה מצלמה חסרת מראה משלה ביום רביעי (אחרי שיתוף פעולה לא מוצלח במיוחד עם חברת סוני שגרר תגובות לא חיוביות ונגנז).

בשלב זה אין ממש מידע מעבר ליום ההכרזה (כאמור רביעי הקרוב כפי שנמסר בהזמנה הרשמית של החברה), אבל ישנן מספר שמועות ברמת ביסוס כזו או אחרת. הינה מעט הפרטים הידועים בשלב זה ותמונה שלא מסגירה יותר מידי:

  1. מצלמה חסרת מראה.
  2. חיישן 50 מגה פיקסל (ככל הנראה חיישן ה-CMOS של סוני שמשמש גם כיום בחלק ממצלמות הפורמט הבינוני בשוק ושטחו פי שניים לערך מזה של חיישן 35 מ”מ רגיל).
  3. מבנה מתכתי מעט מעוגל (כפי שרואים בתמונה החלקית למטה)
  4. עינית מובנית (ניתן לראות גם כן בתמונה את המבנה החצוני שלה).

כאמור אלו מעט מאד פרטים בשלב זה אבל בקרוב נדע הרבה יותר – בכל מקרה ברור לגמרי שהאסלבלד מנסה להמציא את עצמה מחדש אחרי הפיאסקו עם סוני במסגרתו ניסתה האסלבלד להשיק מצלמות שהיו בעלות חזות אחרת אבל בפועל לא היו שונות מהדגמים המוכרים של סוני עצמה (ועלות פי כמה וכמה). אנחנו כמובן מבטיחים לעדכן.

מה צפוי מהאסלבלד ביום רביעי?

 Hassleblad

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *