ראשי מגזין Benjamin Von Wong: לקחת את הצילום שלכם לרמה הבאה

Benjamin Von Wong: לקחת את הצילום שלכם לרמה הבאה

0
1

הצלם  Benjamin Von Wong פרסם לאחרונה סרטון בו הוא מתאר טיפים המבוססים על נסיונו האישי אשר יעזרו לכם לקחת את הצילום שלכם לרמה הבאה.

התקופה האחרונה היא אחת השקטות ביותר שידענו בשנים האחרונות בעולם הצילום (בוודאי מאז האסונות הדוקמים במזרח) וזאת כנראה הודות לתוצאות של רעידת האדמה ביפן אשר הובילה לפגיעה משמעותית במפעל סוני ביפן מצד אחד ולהמתנה הכללית לתערוכת פוטוקינה 2016 בסוף חודש ספטמבר מצד שני. בין לבין כמעט ואין הכרזות על מוצרים כלשהם וזאת בשילוב הקיץ שהחל באופן רשמי הופכים את החדשות בתקופה האחרונה לדלות משהו.

 Benjamin Von Wong מציג שורה של רעיונות יצירתיים לצילום

Von Wong הוא אחד הצלמים היצירתיים ביורת שאנו מכירים ובסרטון שאתם רואים למעלה הוא מספק הצצה קצרה לכמה מן הטכניקות בהן הוא השתמש בשנים האחרונות בכדי ליצור חלק מן הפרויקטים הייחודיים שלו (אשר חלק מהם ניתן למצוא באתר הבת שלנו LensVid).

Von Wong כמעט לעולם אינו מצלם לבד – הוא מקיף את עצמו תמיד בצוות מוכשר המסייע לו בכל שלבי הצילום ובמיוחד מבחינה לוגיסטית הדרושה כל כך לתמונות היצירתיות מאד שלו. גם אם אין לכם תקציב לצוות מקצועי – אם יש לכם חלום ליצור תמונה מדהימה, תמיד ניתן לארגן חברים ובני משפחה ולהלהיב אותם בחלום האישי שלכם. בסרטון למעלה מספק Von Wong ארבעה שלבים ליצירת תמונה מדהימה וייחודית כפי שהוא עושה זאת – תכנון מוקדם של כל אלמנט בתמונה הסופית,, מציאת מה שאתם זקוקים לו לצורך הצילום, יצירת צוות מנצח שיסייע לכם להגשים את החזון האומנותי שלכם ולבסוף –  נסו שוב ושוב עד שאתם מגיעים לתוצאה המושלמת שרציתם – ואל תוותרו לעצמכם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *