ראשי מבזקים מידע משמעותי ראשון אודות ה-D400 ועדשות חדשות מבית ניקון

מידע משמעותי ראשון אודות ה-D400 ועדשות חדשות מבית ניקון

0
0

האם אנו צפויים סוף סוף למחליפה למצלמת ה-D300S המתיישנת ועימה לעוד מספר עדשות חדשות מבית ניקון בחודשים הקרובים? לפי ידיעה שהתפרסמה אמש אפשר והסבירות לכך עלתה במידת מה.

עד כה לא היו ידיעות משמעותיות כלשהן בגזרת ה-D400 של ניקון ועלתה לא אחת השאלה האם החברה מעוניינת בכלל להכריז על מצלמה חדשה מסדרה זו לאחר ההכרזה על ה-D7100 המתקדמת.

אמש פרסם האתר nikonrumors מידע ראשוני (אותו הוא מגדיר בשלב זה בסבירות של כ-60%) הכולל התייחסות ראשונית בלבד ועל פיה אנו צפויים לדברים הבאים מניקון:

1. במהלך החודשיים~ הקרובים צפויה ניקון לערוך 2 הכרזות נפרדות. הראשונה תעסוק במצלמות ועדשות מסדרת ה-1 חסרת המראה.

2. ההכרזה השנייה והמעניינת יותר תכלול את מחליפתה של ה-D300S, עדשת 300 מ”מ f/4 מיוצבת (אשר גם היא נמצאת ברשימת המוצרים להם ממתינים משתמשים רבים של ניקון) ועדשת DX זום חדשה.

3. בנוסף אנו צפויים לגוף FX חדש (המבוסס כנראה על ה-D4) לקראת סוף 2013 או תחילת 2014 (ככל הנראה מצלמה מקצועית מרובת פיקסלים – D4X).

זה כל המידע המצוי בידינו בשלב זה. כל עוד אין תמונות או מפרט כלשהו לא היינו מקבלים זאת כמשהו שהוא מעבר לשמועה בסבירות בינונית (אם כי על פניו סבירה יחסית).

ניקון D300S – מחליפה בפתח?

D300S flash

בשולי הדברים נציין כי נשיא ניקון – Makoto Kimura אמר לאחרונה בראיון למגזין הכלכלי bloomberg כי החברה עובדת על מוצרים מסוג חדש הצפויים לדבריו להיות מוכנים בתוך פחות מ-5 שנים (נצח במונחי טכנולוגיה). Makoto לא פירט על מה מדובר אך אמר:

We want to create a product that will change the concept of cameras, It could be a non-camera consumer product

הדברים נאמרו בהקשר לירידה המתמשכת ברווחי החברה כתוצאה מן הצמצום במכירות מצלמות קומפקטיות ממנו סובלת ניקון (והשוק כולו) על חשבון מכשירים סלולאריים.

ולסיום –  אם חשבתם שהדבר היחיד שניתן לעשות עם מצלמות קנון זה לצלם אז תחשבו שוב. הצלם הקנדי הצעיר (וידיד האתר) – Benjamin Von Wong פרסם לאחרונה סרטון ויראלי חביב בו הוא “מנגן” עם שורה של מצלמות ניקון (אותן קיבל מן החברה לטובת הפרויקט).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=497hoS_kvjM[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *