ראשי מבזקים סיגמא תשיק עדשת 16 מ”מ מהירה מסדרת ה-DN בשבוע הבא

סיגמא תשיק עדשת 16 מ”מ מהירה מסדרת ה-DN בשבוע הבא

0
2

ידיעה מעניינת (עדיין בגדר שמועה), נחתה על שולחננו ולפיה בשבוע הבא תשיק חברת סיגמא עדשת 16mm f/1.4 DC DN חדשה עבור מצלמות חסרות מראה של סוני, אולימפוס/פנסוניק ופוג’י.

סדרת ה-DN הנוכחית של סיגמא כוללת מספר עדשות למצלמות חסרות מראה (כיסוי APS-C ומיקרו 4/3) והיא כוללת עדשות Contemporary ועדשות ART קטנות וקומפקטיות – אנו בדקנו לפני כשנה שתי עדשות מהסדרה – ה-Sigma 30mm F1.4 Contemporary DC DN וה-Sigma 19mm f/2.8 DN – שתיהן תיפקדו היטב וביחס למחיר נתנו תמורה מעולה (במיוחד עדשת ה-19 מ”מ).

בראיון שקיימנו עם מנכ”ל סיגמא בשנה שעברה בתערוכת פוטוקינה סיפר לנו האחרון כי החברה עובדת על ליין עדשות למצלמות חסרות מראה של סוני (עדשות FF) אבל לפחות עד כה לא ראינו סימן לעדשות אלו – אפשר להעריך שסיגמא מעוניינת לצאת לשוק עם עדשות אטרקטיביות ובכמות מספיקה בכדי למשוך קונים ואפשר שבשל כך העיכוב – אנחנו בכל מקרה ממתינים גם לליין החדש וכנראה שהרבה לפני כן לעדשת ה-DN החדשה.

תמונות של עדשת ה-16 מ”מ המהירה העתידית – מקור digicame-info

sigma16f14DC_003

sigma16f14DC_004

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *