ראשי מבזקים סוני: RX100 MKII בסוף החודש ודגם חדש של ה-RX1 בסוף אוגוסט?

סוני: RX100 MKII בסוף החודש ודגם חדש של ה-RX1 בסוף אוגוסט?

0
0

החדשות הבאות מבית סוני עשויות לעניין לא מעט אנשים. על פי מידע המתפרסם היום ברשת אנו צפויים לשני דגמים קומפקטיים חדשים בזמן הקרוב מבית סוני ושניהם יהיו מתקדמים במיוחד.

הדגם הראשון יקרא (כך על פי המידע המתפרסם ב-sonyalpharumors) כפי הנראה RX100 MKII (ולא RX200 כפי שחשבנו עד כה). המפרט של דגם זה צפוי להיות מעט שונה מהמפרט המקורי אותו פרסמנו כאן לפני מספר שבועות ויכלול:

  • חיישן חדש בעל רגישות משופרת.
  • מסך מפרקי (או לכל הפחות בעל הטיה), יש גם דיווחים המדברים על מסך מגע.
  • WIFI מובנה.
  • השקה: סוף חודש יוני 2013.

חשוב לציין כי בניגוד למידע קודם – אין בשלב זה מידע לגבי שינויים בעדשה (ישנה דרישה גבוהה לשיפור הצמצם בקצה הארוך של העדשה ומצד שני להרחבה מסויימת של הזווית בקצה הרחב)

המצלמה המעניינת השנייה הצפויה בעוד קצת יותר מחודש על פי הדיווח היא דגם נוסף בסדרת ה-RX1 אם כי חשוב להדגיש כי לא מדובר במחליפה ל-RX1 אלא בדגם נוסף בסדרה. בשלב זה עדיין אין פרטים על מה יכלול הדגם החדש אבל אפשר לשער כי רבים היו שמחים לראות מצלמה שכזאת עם עדשת זום ואולי גם עינית מובנית (אם כי הדבר יגדיל ללא ספק את המצלמה).

דגם חדש בסדרת ה-RX1 עם חיישן Full Frame בקרוב? (צילום: עידו גנוט)

RX 1 photokina 2012

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *