ראשי מבזקים אדובי Lightroom 5 Public beta – בקרוב עם שלל תכונות חדשות

אדובי Lightroom 5 Public beta – בקרוב עם שלל תכונות חדשות

0
0

על פי דיווח שהתפרסם לפני דקות אחדות ברשת חברת אדובי צפויה להשיק גרסת בטא חופשית להורדה לתוכנת הלייטרום בגרסה 5. בגרסה החדשה צפויה שלל שיפורים ושינויים חשובים.

האתר TechCrunch פרסם (ומיד הסיר) ידיעה העוסקת בגרסת הבטא של תוכנת ה-Adobe Lightroom 5. למרבה המזל החברה הזריזים באתר cameraegg הספיקו להעתיק את תוכן הידיעה ואנו מביאים לכם תרגום של עיקרי הדברים:

בין השינויים המוזכרים בידיעה (ואפשר להניח כי מדובר ברשימה חלקית מאד): שדרוג של כלי ה-spot removal tool (מעתה הוא יוכל ללבוש צורות שונות) גם האלגורתם שמאחורי הכלי שופר ושונה מן היסוד. תכונה חדשה שנוספה היא ה-spot highlighting tool המיועדת לסימון אוטומטי של אבק ולכלוך על התמונה בכדי שיהיה קל יותר לאתר ולמחוק אותו אוטומטית או ידנית. כלי חדש נוסף מכונה upright אשר נועד לתקן עיוות ו-horizon skewing אשר אמור להפוך תמונות מסוימות שאינן שמישות כלל לתמונות תקינות לגמרי.

שינויים נוספים כוללים אפשרות עבודה במצב preview גם כאשר התמונה איננה נמצאת כל הכונן (שינויים המבוצעים על התמונה ישמרו לגרסת ה-preview ויעדכנו את התמונה המקורית כשזאת תהיה זמינה פעם נוספת – למשל כשכונן חיצוני יחובר שוב).

כאמור אלו רק מספר מצומצם של שינויים הצפויים בגרסה החדשה אשר הבטא שלה תשוחרר כנראה בקרוב מאד. אנו נעדכן ברגע שיהיו בידינו פרטים נוספים.

Adobe Lightroom 5 – בקרוב גרסת הבטא

Adobe Lightroom 5 beta

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *