ראשי מבזקים מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (15/9/2012)

מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (15/9/2012)

0
0

כבכול שבוע אנו מביאים לכם שורה של נושאים מסקרנים אשר היו השבוע בשולי החדשות ולא זכו לידיעות נפרדות וזאת במסגרת פינת סיכום מבזקי הצילום השבועיים של MegaPixel.

  • חברת אולימפוס הודיעה כי קיבלה הצעות לרכישה של מניות ממספר חברות אך טרם התקבלו החלטות בשלב זה. לפחות מקור אחד דיווח כי נשקלת (פעם נוספת) שותפות עם חברת סוני במסגרתה גם יפותחו רכיבים משותפים עבור מצלמות (כזכור החיישן במצלמת ה-OM-D החדשה מיוצר על ידי חברת סוני).
  • הרשת מוצפת בתמונות של מצלמת ה-6D העתידית של קנון – חלק גדול מאד מהן מזוייפות. התמונה הבאה מגיעה ממקור אותו אנו מחשיבים לרוב אמין למדי (מפרט ראשון בעל אמינות גבוהה יחסית פורסם אף הוא לאחרונה).

האם זאת היא ה-EOS 6D? (מקור: canonpricewatch)

Canon EOS 6D 1

G15 של קנון – קומפקטית מתקדמת חדשה? (מקור: canonpricewatch)
Canon powershot G15
S110 – קומפקטית דקה חדשה (מקור: canonpricewatch)
  • Canon powrshot S110עדכון קושחה חדש יצא לדגם ה-7D ׁ(מספרו 2.0.3) והוא נועד לפתור מספר באגים בגרסת הקושחה הגדולה הקודמת אשר שוחררה לא מזמן. פרטים נוספים בהודעה הרשמית של חברת קנון. ניתן להוריד את העדכון מאתר החברה.
  • לאמיצים: גרסת אלפא של “תוסף” ה-Magic Lantern עבור מצלמות ה-5D Mark III – פרטים באתר המפתחים.
  • תמונות ראשונות של מצלמת ה-GH3 של חברת פנסוניק דלפו לאחרונה לרשת ואיתן גם סרטון רשמי (אשר פורסם ואז הוסר, אך פורסם שוב על ידי גורמים בלתי רשמיים) – הינה התמונות והסרטון:

ה-GH3 של פנסוניק מתקרבת – ההכרזה בשני הקרוב (מקור: 43rumors)

GH3 halfסרטון המציג את ה-GH3

[vimeo]https://vimeo.com/49437111[/vimeo]

  • תזכורת למוצר נוסף מבית פנסוניק שזכה לתמונה – עדשת ה-35-100 מ”מ “המקצועית” של החברה אשר תוכרז גם היא ביום ב’.

עדשת ה-35-100 מ”מ (מקור: photorumors)

  • 35 100mm panasonicאחרי 78 שנים החליטה חברת פוג’יפילם לצאת מתחום סרטי הפילם (במקרה זה מדובר על הסרטים עבור מצלמות קולנוע) – צעד בעל חשיבות היסטורית לא פחות ממעשית.
  • חברת SLRmagic מהונג קונג הכריזה על זוג עדשות חדשות: SLR Magic CINE 35mm f/1.4 לוידאו ו-SLR Magic HyperPrime 23mm F1.7 – שתיהן מיועדות למצלמות סוני NEX, מצלמות בתושבת מיקרו 4/3 ומצלמות פוג’י (תושבת X).
  • אחד המנהלים (המערביים) המוכרים והוותיקים בעולם הצילום – Ned Bunnell – נשיא פנטקס ארה”ב, פורש מתפקידו בסוף החודש הנוכחי. לנו היה הכבוד לראיין אותו בתערוכת פוטוקינה לפני כשנתיים ומדובר ללא ספק באישיות ייחודית ואדם גלוי ופתוח בתעשייה השומרת בקנאות על סודיות. אנו מאחלים לו דרך צלחה.
  • נסיים כפי שפתחנו עם חברת אולימפוס אשר צפויה להכריז בתערוכת פוטוקינה על שורה של מוצרים ביניהם מצלמות PEN חדשות ומצלמת XZ2 משופרת – תמונות הספיקו לדלוף לרשת:

ה-E-PL5 וה-E-M5 (מקור: digicame-info)

E M5

E PL5

תמונה של ה-XZ2 (מקור: 43rumors)

OLYMPUS XZ2

 

בונוס לסיום – עדשת 12 מ”מ f/2 של אולימפוס הצפויה להיות מוכרזת גם היא השבוע

Olympus 12mm f2

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *