ראשי מבזקים קנון תגנוב לניקון את הרעם? – תכריז יום אחריה (אבל על מה…)

קנון תגנוב לניקון את הרעם? – תכריז יום אחריה (אבל על מה…)

0
0

כל הערכות וכמעט כל הפרשנים תמימי דעים כי במסגרת ההכרזה העולמית הגדולה של חברת ניקון ביום רביעי הקרוב תוצג לראשונה המצלמה חסרת המראה של החברה (למעשה כפי שדיווחנו מדובר בזוג מצלמות חסרות מראה – ה-V1 וה-J1).

אלא שהאתר ההונג-קונגי DigitalREV דיווח כי קיבל הזמנה למסיבת עיתונאים שתיערך יום לאחר מכן – ב-22 לחודש. מייד עולה השאלה האם קנון מנסה לגנוב מעט מאור הזרקורים של המתחרה הגדולה. האם גם היא תכריז על מצלמה חסרת מראה (או כפי שרבים מייחלים על ה-5D MKIII או אפילו 6D)?

התשובה, אם להאמין לעדכון שפרסם האתר canonrumors – שלילית, זאת משום שבהזמנה דובר לא על מצלמות אלא דווקא על מדפסות. קנון אגב הכריזה על מספר מדפסות פוטו מעניינות בחודש שעבר ואפשר שכעת תכריז על סדרות נוספות, אבל כפי שהדברים נראים, ספק אם נזכה השבוע לצפות במצלמה חסרת מראה של קנון שלא לדבר על דגמים מתקדמים יותר.

קנון – הכרזה ביום חמישי

Canon logo1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *