ראשי מגזין off-topic It’s Raining Lens – בקליפורניה

It’s Raining Lens – בקליפורניה

2
0

לפעמים דברים מוזרים נופלים מן השמיים. בקליפורניה נחתה לפני מספר ימים עדשה של חברת קנון אל תוך בית מגורים ועשתה חור בגג. בנס איש לא נפצע וכעת מנסה המשטרה לאתר כלי טייס אשר היו באזור בזמן האירוע בכדי לחפש את האשמים.

על בני ישראל במדבר ירד מן השמים מן. על Ann Elizabeth Hodges – תושבת אלבמה אשר נמנמה על הספה, נפל ב-1954 מטאור. היא הובהלה לבית החולים ועד מהרה נתגלה כי נפצעה קל – האשם כאמור, מטאור זעיר אשר חדר את גג דירתה, פגע במכשיר הרדיו והעיף לכיוונה רסיסים. היא הפכה להיות האישה היחידה בהיסטוריה שנפגעה ממטור (ואף שרדה לספר על כך). אף שפגיעת מטאור באזור מאוכלס היא עניין נדיר יש מקרים שהם פחות נדירים אבל הרבה יותר מוזרים בהם עצמים נופלים מן השמיים. כך לדוגמא ב-Great Yarmouth שבבריטניה נוטים ליפול מן השמיים…דגים. התופעה המוזרה (אשר דווחה באזורים נוספים בעולם) היא תוצאה של סופות המתחוללות מעל הים ומרימות איתם כמויות גדולות של מים ועימם גם דגים. רוצים עוד תופעות מוזרות של “גשם” לא טבעי? בבקשה – ב-1940 רובלים נפלו מן השמיים ברוסיה, ב-1794 צפרדעים נפלו על חיילים צרפתים (ארוחת צהריים מישהו?), ב1857 ניטח גשם של סוכריות בקליפורניה וב-1969 כדורי גולף הומטרו על הארץ בפלורידה (ב-Popular Mechanics ריכזו רשימה עם קצת יותר פירוט).

קנון מן השמיים – השאריות בתחנת המשטרה:

Lens from the sky

אם נחזור לתקרית הנוכחית – האירוע המדובר התרחש במהלך השבוע שעבר כאשר בעלי הבית נחרדו למשמע רעש חזק במיוחד. לרגע חשבו הדיירים כי מדובר ברעידת אדמה (כמוה יש לא מעט באזור קליפורניה) אך החבטה נשמעה יותר כמו יריה מטווח קרוב. השכנים בשכונה השקטנה יצאו החוצה לבדוק מה קורה וגילו חור גדול בגג העץ של הבית. חיפוש קצר מצא על הקרקע עדשת 24-105 מ”מ של חברת קנון אשר כפי הנראה נפלה מכלי טייס כלשהו (מטוס, מסוק או כלי אחר). עד כה לא נמצא האשם ובמזל בלבד איש לא נפגע (וזאת למרות שהעדשה נפלה מרחק קצר מאד ממיטתו של אחד הילדים בבית).

קטע טלויזיה אודות האירוע המוזר:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2rk-fNYjct8[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב off-topic

2 תגובות

  1. Avatar

    אורן

    18/09/2011 ב 6:13 AM

    חבל.. בזבוז של עדשה טובה 🙂

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    18/09/2011 ב 9:05 AM

    בהחלט – השאלה רק אם מישהו יבוא לדרוש את החלקים – אני בספק אם ימצאו את האשמים.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *