ראשי מגזין Aputure Brightboard – סקייטבורד תאורה בביקורת

Aputure Brightboard – סקייטבורד תאורה בביקורת

0
0

כולנו עוברים בימים אלו תקופה לא קלה, חדשות ללא הפסקה, סגר, בידוד, קשיים כלכליים ובעיקר חוסר וודאות גדולה. אבל אפילו בתקופה כזו מותר לשמור על קצת הומור מידי פעם (במיוחד אם הסתכלתם על לוח השנה) והיום יש לנו סרטון אודות “מוצר” חדש של חברת Aputure בתחום התאורה הניידת.

ידידנו מהאתר cinema5D הבינו מוקדם כי תערוכת NAB לא תתקיים השנה בצל הקורונה ולכן הכריזו על של תערוכה וירטואלית שאת הסנונית הראשונה שלה אנו כנראה רואים היום בדמות ה-Aputure Brightboard – סקייטבורד התאורה הראשון בעולם.

ה-Brightboard – סקייטבורד תאורה מבית Aputure 

Brightboard

לא מדובר בעוד סקייטבור עם כמה לדים צבעוניים אלא בסקייטבורד ממונע (עם סוללה ומסך) אשר מאפשר לצלמים בדרכים לא רק להגיע למחוז חפצים בנוחות אלא גם להשתמש בסוללה בכדי להאיר צילומים (ניתן לחבר את הסקייטבורד בקלות לעמודי תאורה). לסקייטבורד יש שלט עם דימר, הוא מגיע עם תאורה בטמפרטורה של 5600K בלבד והוא עמיד למים ואפילו נטען סולארית.

ב-cinema5D הספיקו לערוך ביקורת ראשונה על ה-Brightboard שצפוי להיות זמין ברבעון החמישי של השנה במחיר שיפורסם בהמשך

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *