ראשי חדשות הצצה ראשונה אל ה-TourBox – מכשיר שליטה לעריכת תמונה ווידאו

הצצה ראשונה אל ה-TourBox – מכשיר שליטה לעריכת תמונה ווידאו

0
0

למרות שהמשק האמריקני נכנס יותר ויותר לסגר הקורונה, ישנן עדיין מספר חברות המשיקות מוצרים חדשים (אם כי כפי שכתבנו בשבוע החולף מספר פעמים – זמינותם מוטלת בספק בעתיד הקרוב), רובן היו אמורים להיות כנראה מוצגים לראשונה במסגרת תערוכת NAB שהייתה אמורה להיפתח בחודש הבא בלאס ואגס ובוטלה. אחד המוצרים החדשים שהוכרז בשבוע שעבר הוא ה-TourBox, מקלדת/אמצעי שליטה בעל כפתורים וחוגות שנועד לאפשר הפעלה פשוטה ומהירה יותר של תוכנות דוגמת פוטושופ, לייטרום, פרמייר, דה וינצ’י ועוד.

חברת Ikan מארה”ב השיקה בשבוע החולף התקן שליטה בשם TourBox. גודלו 11 על 10 ס”מ (עוביו 3 ס”מ) והוא כולל 3 חוגות ו-11 כפתורים – כולם ברי תכנות והתאמה לפי האפליקציה בה תשתמשו ועם תמיכה במק או PC (באמצעות USB 3).

הכפתורים והחוגות השונים על ה-TourBox

TOURBOX 04 OV

בשוק יש כיום לא מעט התקנים המנסים לשפר את חוויית השימוש בתוכנות עריכת תמונה ווידאו (כמו גם בתוכנות סאונד אם כי שוק זה וותיק מאד), בין השאר תוכלו למצוא בשוק את ה-Loupedeck פלוס (התקן מעולה בו אנו משתמשים מזה כשנתיים בפוטושופ ופרמייר), את המקלדת המודולארית של חברת Palette וכמובן את סדרת המוצרים האהובה עלינו של חברת Elgato כולל ה-Stream Deck XL אותו סקרנו כאן בשנה שעברה.

ה-TourBox זול באופן יחסי ומחירו עומד על 170 דולרים והוא זמין לרכישה מיידית באתר החברה (נכון לזמן כתיבת שורות אלו הוא לא נמכר באמזון או ב-B&H למיטב ידיעתנו).

סרטון רשמי של ה-TourBox

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *