מגזין פרסומות צילום פרסומות צילום: I am Nikon המיטב ע״י עידו גנוט פורסם ב 06/07/2011 0 0 ניקון השיקה קמפיין פרסום אירופאי חדש הממשיך בקו הוותיק תחת הכותרת I am Nikon. הפרסומת הנוכחית משלבת קטעים משורה של פרסומות עבר יחד עם קטעים חדשים אשר צולמו ברחבי העולם. כחלק מן הפרסומת ניתן לראות כאמור קטעים מפרסומות עבר – כולל פרסומות שאנו סיקרו במדור "פרסומות צילום" דוגמת הפרסומת המושקעת של ניקון עם ג'יימי אוליבר ("השף העירום") ופרסומת נוספת עם הזמר רובי ווילמיאס. ניקון בוחרת להשקיע בפרסום באופן עקבי באירופה ורבים זוכרים וודאי כי החברה בחרה לשמש כנותנת החסות הראשית של תערוכת פוטוקינה 2010 שם הציגה על מסך ענק תמונות של הבאים לכנס אשר הצטלמו (על ידי צלם של חברת ניקון) בכניסה לתערוכה (גם לנו הייתה הזדמנות לזכות לכבוד). I am the World בארה"ב כידוע ניקון משתמשת גם כן בסיסמא I am Nikon אך הקמפיין עושה שימוש בעיקר באשטון קוטצ'ר אשר צילם עם ניקון שורה של סרטונים עוד מעידן ה-D60 ולאחרונה חזר עם פרסומת עבור ה-D5100 החדשה. הפרסומת החדשה – ניקון – הכל מהכל [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kLoFbNmFEzc&feature=player_embedded#at=112[/youtube] עידו גנוט עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות. אתם יכולים לתמוך באתר מגה פיקסל על ידי רכישה מהשותפים שלנו משווקים: Amazon, B&H, Adorama and E-bay. למה שתסמכו עלינו?
Luminar Neo – מסכות מבוססות בינה מלאכותית משנות את כללי המשחק בעריכת תמונה לאחרונה שחררה חברת Skylum האוקראינית עדכון לגרסת תוכנת עריכת התמונה מבוססת הבינה המלאכותית שלה …
מה קרה לשוק הצילום 2020-2021: השפעות המגיפה כמו בכל שנה, אנו עוקבים אחר נתוני שוק הצילום (מסורת שהתחלנו ב-MegaPixel עוד בשנת …
סוני משיקה את עדשת ה-FE 24-70 F2.8 GM II מוקדם יותר היום השיקה חברת סוני עדשת זום מסדרת ה-GM המתקדמת שלה – ה-FE …
NAB 2022 חברת Aputure מציגה LS 600c Pro ותאורות קומפקטיות חדשות במהלך תערוכת הוידאו והברודקסט NAB המתקיימת השנה במתכונת מלאה בלאס ואגס (לאחר שנתיים של …