ראשי חדשות חברת WD משיקה דור חדש של כונני My Passport SSD מבוססי NVME

חברת WD משיקה דור חדש של כונני My Passport SSD מבוססי NVME

0
0

בשנתיים האחרונות עוד ועוד יצרניות עוברות לייצר כונני אחסון ניידים מהירים במיוחד בתקן NVME. לפני מספר ימים השיקה חברת Western Digital עדכון לסדרת כונני ה-My Passport שלה העושה שימוש בטכנולוגיה המהירה ומביאה עימה מספר יכולות מתקדמות ועיצוב חדש.

סמסונג, LaCie וגם סנדיסק כבר הציגו כוננים ניידים מבוססי NVME וכעת הגיעה תורה של WD. העדכון האחרון לסדרת ה-My Passport SSD (דגם קודם ממנה אגב בדקנו כאן לפני כשנה) מביא עימו עיצוב חדש, מעוגל יותר ומתכתי (בארבעה צבעים שונים). הוא תומך בהגנה מפני נפילות עד לגובה של 2 מטרים, הצפנת חומרה מבוססת AES ב-256 ביט ותוכנה לגיבוי מקומי או לענן.

עוברים ל-NVME – סדרת ה-My Passport SSD החדשה

WD MyPassportSSD ProdIMG Computer Plugin HR 1

מה שכמובן חשוב יותר מהעיצוב הוא הביצועים וה-My Passport SSD החדש מאפשר על פי נתוני היצרן עד 1050 מגה בייט לשנייה בכתיבה ועד 1000 מגה בייט לשנייה בקריאה (בערך פי 3 מהתוצאות שאנחנו קיבלנו עם הדגם הקודם – כמובן שנצטרך לאמת את המספרים של החברה בעצמנו בטרם נוכל לאשר אותם אבל כוננים מבוססי NVME בהחלט מסוגלים מנסיוננו לספק פי 2 ויותר מהירות ביחס לכונני SSD רגילים ובמקרים מסויימים גם הרבה מעבר לכך). לכונן החדש חיבור USB-C (התומך עד USB 3.2 Gen-2) והוא מגיע גם עם מתאם ל-USB-A (אם כי השימוש בו צפוי להאט את קצב ההעברה).

הסדרה החדשה תגיע בנפחים של 500 ג’יגה בייט, 1TB ו-2TB עם 5 שנות אחריות והמחירים יעמדו על 120 דולר, 190 דולר ו-360 דולר בהתאמה.

עיצוב חדש וביצועים חדשים – My Passport SSD מודל 2020

WD MyPassportSSD ProdIMG Holding Drive HR

אנו בודקים בימים אלו סדרה של מוצרי אחסון חדשים של מספר חברות ונביא לכם עדכונים ברגע שאלו יהיו זמינים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *