ראשי חדשות הכרזות מוצרים מיגו מרחיבה את ליין תיקי ה-Agua העמידים עם שני תיקי גב ותיק ייעודי לרחפן

מיגו מרחיבה את ליין תיקי ה-Agua העמידים עם שני תיקי גב ותיק ייעודי לרחפן

0
1

חברת מיגו הישראלית השיקה הערב שלושה תיקים עמידים לגשם/אבק ומזג אויר סוער. התיקים כוללים חידושים מעניינים כמו יציאות USB ובתיק הרחפן – משטח נחיתה מובנה.

את חברת miggo פגשנו כאן כבר מספר פעמים – היא מורכבת ברובה מיוצאי חברת התיקים KATA שנבלעה לצערנו לפני מספר שנים על ידי חברת מנפרוטו ומאז חדלה מלהתקיים. אלא שכפי שהזכרנו בעבר, אנשים יצירתיים לא ניתן לעצור ו-miggo השיקה מאז מספר קמפיינים מוצלחים ומוצרים מעניינים שאת חלקם סיקרנו (ראו ביקורות באתר הבת שלנו). באופן ספציפי סקרנו גם כאן את ליין תיקי ה-Agua העמידים למים. התיקים הראשונים בסדרה היו קטנים יחסית (ראו ידיעה שלנו בעניין). כעת החליטו במיגו ללכת בגדול ולצאת עם תיקי גב עמידים לגשם/בוץ אבק ולחות.

בישראל אולי אין יותר מידי צורך בתיקי גב עמידים לגשם (בטח לא בקיץ הישראלי שאנו חווים כעת) אבל אם אתם טסים לחו”ל ישנן מדינות ואזורים רבים בהם יורדות כמויות גשמים עצומות, לעיתים בלתי נפסקות ומקומות שהצעידה בהם כרוכה במעברי מים רבים (מפלים וכו’) בהם תיקים רגילים לא יהיו מסוגלים להגן על הציוד היקר שלכם. לצורך כך פיתחו במיגו את סדרת התיקים החדשה הכוללת שלושה תיקים – Versa backpack (תיק גב עם שלוש צורות נשיאה), Sling Bag (תיק גב בסגנון סלינג עם רצועה יחידה רחבה מאד) ו-Drone Lander (תיק ייעודי לרחפן עם משטח נחיתה).

לנו יצא לראות את התיקים החדשים במשרדי חברת מיגו ואף לצלם ראיון קצר (ראו בהמשך) לאתר הבת שלנו בו מציגה נציגת החברה את שלושת התיקים החדשים ויכולותיהם.

כמה מילים על התיקים עצמם – ה-Versa backpack הוא הגדול מבין השלושה – הוא תיק גב (אם אפשרות לסלינג או נשיאה בתצורת X של הרצועות), יש בו מקום ללטפטופ וטאבלט, וציוד אישי מסוים בנוסף לציוד צילום הנישא בתוך פאוצ’ ייעודי בתוך התיק אותו ניתן להוציא ואז להשתמש בתיק באופן פתוח יותר. התיק כולל חיבור USB וכיס בו ניתן לחבר סוללת USB (לא כלולה – כל סוללה כמעט שיש לכם תתאים) וזאת תוך שמירה על ההגנה מפני גשם. לתיק תחתית קשיחה במיוחד להגנה על הציוד והוא עשוי מחומר קשיח ועמיד למים עם רוכסנים מיוחדים שאינם חדירים לגשם (תקן IPX 3 – בדומה לשאר הסדרה).

ה-Versa backpack

Miggo-Versa-backpack

ה-Sling Bag הוא השני בסדרה – הוא למעשה דגם קטן של ה-Versa עם מספר שינויים נוספים – מרכז התיק ייעודי לציוד צילום (ה-Versa מודולרי יותר ומתאים גם לציוד אישי בכמות משמעותית יותר), ויש לו יכולת לשאת חצובת טיולים בצד. מעבר לכך (ולמגבלה על גודל הלפטופ – סביב 12″) הוא דומה מאד ל-Versa כאשר גם לו חיבורי USB ועמידות גבוהה למים/גשם וכו’.

ה-Sling Bag ותמונה נוספת עם חצובה מחוברת

Migg-Sling-Bag miggo_agua_Sling-tripod

התיק האחרון ואולי המסקרן בסדרה הוא ה-Drone Lander – תיק ייעודי לרחפנים קטנים (ספרק או מאביק של DJI ייכנסו). התיק לא כולל מקום למצלמה או ציוד אחר אלא רק ציוד ייעודי לרחפן והוא ארוך עם נשיאה בתצורת SLING. בנוסף לרחפן תוכלו לשאת סוללות ועזרים אחרים (שלט, סוללות, מדחפים נוספים וכו’) וגולת הכותרת – את התיק עצמו עוטף משטח נחיתה עבה העשוי מחומר עמיד למים בדומה לשאר התיקים בסדרה. המשטח נועד להיות בעל מסה כך שלא יעוף ברוח (ברוח חזקה עדיין מומלץ לשים עליו משקל כלשהו אבל ברוחות כאלו סביר שלא תטיסו רחפן בכל מקרה). הגנת ה-IPX3 אולי לא תאפשר לכם להטיס את הרחפן בגשם (הם לא ממש עמידים), אבל אם אתם באזור רווי מפלים ומים תוכלו להגיע ליעד עם רחפן יבש.

ה-Drone Lander סגור ופתוח עם משטח הנחיתה העבה

Miggo-agua-Drone-Lander Miggo-agua-Drone-Lander-open

התיקים החדשים הם חלק מקמפיין מימון המונים באתר אינדיגוגו של חברת מיגו שעלה לאוויר היום וניתן למצוא אותו בקישור בהמשך (וגם לתמוך בחברה) באמצעות הזמנה של אחד התיקים (מחירי ה-early bird – לכמות קטנה של תיקים זולים מאלו המופיעים מטה – אם תספיקו כמובן) – המחירים המלאים באינדיגוגו:

  • Drone Lander – $129 (מחיר מלא אחרי הקמפיין – $169)
  • Sling Bag – $139 (מחיר מלא אחרי הקמפיין  – $179)
  • Versa backpack – $169 (מחיר מלא אחרי הקמפיין  – $219)

סרטון שלנו הכולל ראיון עם אלונה – נציגת חברת מיגו – אודות התיקים החדשים מסדרת Agua 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *