ראשי חדשות Kickstarter miggo הישראלית מכריזה על סדרת תיקים חדשה – AGUA

miggo הישראלית מכריזה על סדרת תיקים חדשה – AGUA

0
0

חברת תיקי הצילום הישראלית הצעירה miggo אותה חשפנו כאן לראשונה בשנה שעברה, מפרסמת היום סדרת תיקי צילום חדשה במסגרת קמפיין קיקסטרטר. הסדרה החדשה המכונה AGUA משלבת שורה של תכונות ובראשן עמידות למים, שליפה מהירה ורצועה ייחודית המשמשת גם כרצועה למצלמה יחד עם הנרתיק או בלעדיו.

חברת KATA המיתולוגית כבר לא איתנו (היא נרכשה לפני מספר שנים על ידי חברת מנפרוטו ולפני מספר חודשים הועלם המותג שלה מן המדפים לטובת המותג מנפרוטו – בהחלט אבידה), אבל היצירתיות הישראלית בכל הנוגע לפיתוח תיקי צילום חדשניים ממש לא מתה. חברת miggo אשר הוקמה לפני כשנה על על ידי מספר יזמים יוצאי חברת KATA עושה חייל ומשיקה היום את ליין המוצרים השני שלה (אחרי שבשנה שעברה השיקה את ה-Strap & Wrap במסגרת קמפיין קיקסטרטר – ראו ידיעה וראיון שקיימנו עם החברה בנושא בשנה שעברה).

תמונה ראשונה של ה-agua 35 – סקירה בקרוב

Miggo-medium

קמפיין הקיקסטרטר שהושק הערב עבור ה-AGUA (מים בספרדית אם תהיתם) הוא כבר בבחינת קפיצת מדרגה לחברה המשיקה למעשה מספר מוצרים בפעם אחת. הסדרה כוללת תיקי אף עמידים למים בתקן IPX3 (התקן המתייחס לעמידות מפני גשם – זה איננו תיק לצלילה).

הסרטון (ההומוריסטי) המציג את סדרת ה-AGUA – צולם כולו בישראל

[vimeo]https://vimeo.com/126576492[/vimeo]

התיקים החדשים הם:

  • agua 25 – מיועד למצלמות סופרזום קטנות ומצלמות מירורלס גדולות.
  • agua 35 – מיועד למצלמות סופרזום גדולות ולמצלמות DSLR קטנות עד בינוניות (עם עדשות קטנות עד בינוניות – ניקון D7100 + עדשת 18-140 מ”מ לדוגמא).
  • agua 45 – מיועד למצלמות DSLR מקצועיות (כגון  Canon 5D MKII/III/S או D810).

מה מיוחד בתיקים החדשים? ובכן בניגוד לנרתיקי צילום עמידים אחרים – הנרתיק הנוכחי תוכנן כך שהוא מאפשר שליפה מהירה ונוחה מאד (ראו בסרטון) והוא יכול לשמש למעשה כתיק יום יום רגיל לגמרי בתוספת העמידות המשופרת שלו לגשם (בישראל כמות הגשמים אולי לא מטרידה צלמים באופן מיוחד – אבל אם אתם מטיילים בעולם ובמיוחד במדינות דרום אמריקה או אסיה בהם גשמים חזקים ופתאומיים הם דבר נפוץ – נרתיק עמיד הוא מוצר הכרחי).

אנו התנסנו בשבוע האחרון בדגם ה-agua 35 ואנו מקווים להביא סקירה קצרה כאן ובאתר הבת שלנו לנסביד בתקופה הקרובה. לא נקדים את המאוחר אבל אנו יכולים לומר שאחד הדברים שהרשימו אותנו כבר מההתנסות הראשונית הוא הרצועה המגיעה עם הנרתיק. מדובר ברצועה עבה במיוחד, נוחה מאד ולא גמישה (בניגוד לרצועות דומות אחרות בהם התנסנו בעבר). הרצועה יכולה לשמש לנשיאת הנרתיק – או, וזאת נקודה מעניינת בפני עצמה – באמצעות שני חיבורים קטנים – למצלמה עצמה (בהחלט פתרון שאנו מתכוונים לנסות בעצמנו במסגרת הסקירה הקרובה). הרצועה אגב יכולה לשמש כרצועה רגילה (מחוברת לשני צידי המצלמה) או כרצועה תחתית (המתחברת לבסיס המצלמה) והיא כוללת מנגנון כיוון מהיר של אורך הרצועה עם יד אחת – הנרתיק כולו אגב נועד להיות מחובר למצלמה ולשמש כיחידה אחת עם הרצועה בזמן הצילום כך שאין הכרח להפריד בין הנרתיק והמצלמה (אם כי אפשר כמובן – הדבר נראה בסרטון ואנו נדגים אותו גם בסקירה שלנו).

בכל הנוגע למחירים – במסגרת קמפיין הקיקסטרטר המחירים של הסדרה החדשה נעים בין 55-65 דולרים ואתם מוזמנים לקרוא פרטים נוספים – וגם להזמין (אם אתם מעוניינים בנרתיק ורוצים גם לתמוך ביצרנית ישראלית מקורית).

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *