ראשי חדשות סוני מצטרפת למשחק – משיקה כרטיס SD מהיר במיוחד

סוני מצטרפת למשחק – משיקה כרטיס SD מהיר במיוחד

0
0

בניגוד לחברות כמו סנדיסק ולקסר אשר השיקו שורה של כרטיסי זיכרון מתקדמים בתערוכת CES 2012 עם לא מעט יחסי ציבור, חברת סוני בחרה להשיק את ליין כרטיסי ה-SDHC המהירים במיוחד שלה בשבוע שעבר כמעט בחשאי. למרות זאת מדובר, לפחות על הנייר, בליין אשר אינו נופל בחלק מיכולותיו מן המוצרים המתקדמים ביותר בשוק.

מפתיע לחשוב על כך כיום אך רק לפני שנתיים אימצה סוני את פורמט ה-SD/SDHC במצלמותיה. עד אז תמכו כל מצלמותיה של החברה בפורמט הזיכרון אותו פיתחה החברה ונקרא Memory Stick (על גרסאותיו השונות). למעשה מצלמותיה של החברה ממשיכות לתמוך בפורמט הזיכרון הייחודי אך החל מינואר 2010 תומכות כל מצלמות החברה בכרטיסי SD/SDHC/SDXC והחברה עצמה החלה אף לייצר כרטיסים משלה בפורמט זה. הכרטיסים של סוני אינם נפוצים במיוחד (אנו לפחות מעולם לא נתקלנו בכרטיס SD כלשהו של החברה) ועד כה גם לא היו מהירים במיוחד, אך במהלך תערוכת CES האחרונה החליטה החברה כי בעקבות ההכרזות האחרונות על שורת מצלמות מהירות ובראשן ה-A77 הגיע זמן לעדכן את ליין כרטיסי הזיכרון.

סוני – כרטיס SDHC מהיר במיוחד

Sony high speed memory SDHC 2

הכרטיסי החדשים מגיעים בשלושה נפחים – כרטיס בנפח 32GB (תחת השם: SF-32UX), כרטיס בנפח 16GB (בשם SF-16UX) וכרטיס בנפח 8GB (בשם SF-8UX). מהירותם של שני הכרטיסים הראשונים תעמוד על 94MB/s קריאה ו-45MB/s כתיבה (מהירות הכתיבה של הכרטיס הקטן ביותר תעמוד על 22MB/s). כל הכרטיסים תומכים בתקן ה-UHS-I וב-Class 10 והם צפויים להתחיל להימכר (בעולם) בחודש מרץ, החל מ-45 דולר (לדגם ה-8GB).

כמו תמיד נזכיר שתי כתבות רלוונטיות בנושא כרטיסי זיכרון – השוואה כרטיסי ה-SD הגדולה אותה פרסמנו לא מזמן ו-“כרטיסי זיכרון למצלמות – המדריך השלם” עליו אנו ממליצים בחום לכל מי שמתעניין בנושא כרטיסי הזיכרון.

ריכזנו עבורכם את כל הידיעות הנוגעות להכרזות מתערוכת CES 2012.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *