ראשי מבזקים אדובי מוסיפה אפשרות לקיצור והארכת מוזיקה אוטומטית לפרמייר פרו

אדובי מוסיפה אפשרות לקיצור והארכת מוזיקה אוטומטית לפרמייר פרו

0
0

די בשקט הוסיפה לאחרונה חברת אדובי אפשרות חשובה ושימושית מאד לתוכנת ה-Premire Pro המכונה Remix (כרגע עדיין רק בגרסת הבטא האחרונה של Premiere Pro 2022).

תכונה זאת אשר הייתה קיימת מזה מספר שנים בתוכנת ה-Audition של אדובי (אנו נעזרים בה באופן קבוע כבר זמן רב עבור מוזיקת רקע לסרטונים) מגיעה כעת סוף סוף גם לפרמייר (למעשה רשמית היא תגיע כנראה רק בעדכון הבא אבל אפשר להוריד את גרסת הבטא ולנסות כבר כעת).

איך משתמשים?

השימוש ב-Remix פשוט יחסית. בוחרים ב-Window>Essential sound בחרו את הקליפ שאתם רוצים לבצע עליו Remix ובתפריט ה-Essential sound בחרו Music וסמנו את חלונית הDuration (אם זאת לא מופיעה לכם גרסת הפרמייר שלכם לא מעודכנת/בטא אחרונה).

כעת סמנו את אפשרות ה-Remix וציינו את אורך קטע האודיו אליו אתם מכוונים (ניתן לקצר או להאריך קטע מקורי). שימו לב שבשביל ליצור מעברים טובים התוכנה מבטיחה תוצאה שהיא פלוס או מינוס 5 שניות.

שימו לב בטיימליין שקליפ האודיו ייקבל סוג של תוספת קווים בצורת זיגזג – אלו הם החיתוכים שביצע האלגוריתם – מהנסיון שלנו לרוב מדובר בחיתוכים טובים וחלקים (לעיתים יש גם פספוסים אבל הם נדירים).

אם התוצאה לא מספיק טובה לדעתכם תוכלו לערוך את הגדרות ברירת המחדל של Remix באמצעות שינוי ה-Edit length וה-features. הגדלת מספר ה-Edit length יקטין את מספר החיתוכים שהתוכנה תבצע (ולהפך) ו-features קשור למספר הכלים שיש בקטע המוזיקה שלכם (ככל שיש יותר כלים רצוי להגדיל את המספר וככל שיש פחות להקטינו).

לכל מי שעורך עם מוזיקת רקע אנו ממליצים בחום לנסות את הכלי החדש (או ישן – אם עבדתם איתו באודישן) ולראות האם הוא עובד לכם כראוי.

פונקציית הרמיקס בפרמייר פרו

רמיקס בפרמייר פרו

סרטון בנושא ה-Remix ב-Premiere Pro 2022

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *