ראשי מבזקים סיגמא תשיק ארבע עדשות ייעודיות למצלמות חסרות מראה ב-2019

סיגמא תשיק ארבע עדשות ייעודיות למצלמות חסרות מראה ב-2019

0
0

לפי ידיעות המתפרסמות ברשת נראה כי התוכניות של סיגמא להשקת ליין חדש לגמרי של עדשות ייעודיות למצלמות חסרות מראה עם כיסוי FF (בדומה לליין ה-APS-C המוצלח של החברה למצלמות חסרות מראה) הגיעו לבשלות ולא פחות מארבע עדשות שונות יגיעו בחודשים הקרובים לשוק.

אין עדיין יותר מידי פרטים על העדשות החדשות מלבד השמות (אין תאריך השקה מדויק, מחיר או פרטים אודות הגודל המשקל והמבנה – אלו יגיעו כנראה בהדלפות בהמשך). הפרטים מתפרסמים באתר sonyalpharumors (ברמת וודאות גבוהה) והעדשות הצפויות הן:

  • 35mm f/1.2
  • 45mm f/2.8
  • 12-24mm f/2.8 
  • 24-70mm f/2.8 (כנראה בהשקה מאוחרת יותר בהמשך השנה)

מלבד המחירים אולי הנעלם הגדול לטעמנו הוא עד כמה יצליחו בסיגמא להקטין את העדשות הללו ביחס לדגמים הנוכחיים שיועדו במקור למצלמות רפלקס וזכו להתאמה (באמצעות שימוש במתאם פנימי מובנה) למצלמות סוני, דבר שהגדיל אותן משמעותית. תכנון מן היסוד עבור מצלמות חסרות מראה (בעיקר עבור עדשות רחבות) עשוי להיות משמעותי בהקטנה של המבנה האופטי. בטמרון נראה כי עשו זאת בהצלחה רבה עם סדרת עדשות הזום שלהם וגם סיגמא עצמה הצליחה רבות עם עדשות קומפקטיות למצלמות חסרות מראה עבור מצלמות APS-C ואפשר לקוות שהם ישכילו לפתח ליין קומפקטי יחסית גם במקרה זה (הרבה מן המוטיבציה של סיגמא במקרה זה מגיעה כמובן מן השותפות עם לייקה ופנסוניק והכוונה של החברה להשיק ליין מצלמות חדש שעדשות אלו יתאימו גם לו אבל אין ספק שבסיגמא יתאימו אותן במקביל גם למצלמות סוני ואולי בעתיד גם לתושבות ה-Z וה-RF של ניקון וקנון). אנו כמובן נמשיך ונעדכן ברגע שיתפרסמו פרטים חדשים.

עדשות ייעודיות למצלמות חסרות מראה עם חיישני FF

Sigma japan logo

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *