ראשי מבזקים סוני A6100 ו-A7000 בקרוב? (וגם – עדכוני אתר)

סוני A6100 ו-A7000 בקרוב? (וגם – עדכוני אתר)

0
0

אנו מביאים לכם היום שני עדכונים מסקרנים לגבי מוצרים צפויים של חברת סוני וגם כמה מילים לגבי האתרו מצבו.

נפתח כאמור עם סוני אשר על פי דיווח אחד לפחות צפויה להשיק בשבועיים הקרובים לא מצלמה אחת או שתיים אלא 3. הראשונה היא מצלמה בעלת מראה שקופה למחצה (תושבת A) בשם A68 – דגם ביניים חדש אשר יוכרז כנראה בקרוב מאד ויכלול כנראה מערכצ פוקוס משופרת עם מסך עילי.

בנוסף דיווח אחר מדבר על זוג מצלמות נוספות – A6100 (מחליפתה הצפויה של ה-A6000 הפופולארית אך ההותיקה) ולא פחות מעניין A7000 – ככל הנראה מחליפה לדגם ה-NEX-7 המתקדם. אין בשלב זה פרטים על ההבדלים בין הדגמים (דיווח אחד מדבר על שתי המצלמות כמשלבות חיישן 28 מגה פיקסל APS-C חדש עם הארה אחורית ומערכת פוקוס סופר מתקדמת – ימים יגידו (בנתיים ההכרזה על המחליפה ל-A6000 נדחתה פעם אחר פעם).

תוספת: סוני הכריזה היום כי תוסיף עדכון קושחה גם לדגם ה-A7 II אשר יאפשר uncompressed RAW בדומה לדגמי ה-A7R II וה-A7S II.

כמה עדכונים חשובים בנוגע לאתר. כפי שרבים וודאי שמו לב הפורום לא היה פעיל בשבוע החולף כתוצאה מבעיה בבסיס הנתונים אותה אנו מנסים לתקן ומקווים לפתור בקרוב. בתקופה האחרונה גם לא היו חדשות רבות באתר – שילוב של תקופה דלה במיוחד בחדשות צילום בעולם (מזה זמן שלא הייתה הכרזה משמעותית של אחת היצרניות) ותקופת שיפוצים העוברת עלינו ומצמצמת את הזמן הפנוי המוקדש לאתר. אנו מקווים שכל הקשיים והמגבלות הללו יעלמו בשבוע-שבועיים הקרובים והאתר יחזור לתפקוד ועדכון רגיל.

סוני תשיק מחליפה ל-NEX-7 בקרוב?

NEX-7

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *