ראשי מבזקים אדובי מתכננת: לייטרום בגרסה לאייפד

אדובי מתכננת: לייטרום בגרסה לאייפד

2
0

ידענו שזה צפוי להגיע אבל במהלך השבוע דלפו פרטים ראשוניים לרשת על מה שנראה כגרסה של תוכנת הלייטרום לטאבלטים. התוכנה (אפליקציה) החדשה מכונה  Adobe Lightroom mobile ועמוד רשמי שלה פורסם באתר אדובי לזמן קצר ואז הוסר משם.

אדובי עסוקה מזה זמן בנסיון להיכנס עם מוצריה לשוק הנייד. כבר ב-2011 השיקה אדובי את ה-Photoshop Touch לטאבלטים (ראו ידיעה שלנו) אבל למרות המאמץ זאת היא גרסה בעלת יכולות בסיסיות. מאז תפסו הטאבלטים נתח הולך וגדל משוק המחשוב והפכו למוצר חובה בקרב לא מעט צלמים מקצועיים אשר נושאים אותם איתם ומשתמשים בהם להצגת עבודות וניהול תמונות. יחד עם זאת עיבוד מתקדם וניהול מתקדם של תמונות לעבודה מקצועית היה ונותר עניין למחשב. כעת ישנה אפשרות שבאדובי רוצים לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולהציע גרסה מותאמת של תוכנת הלייטרום עבור מכשירי אייפד (וככל הנראה גם טאבלטים מבוססי אנדרואיד).

מה אנו יודעים על Adobe Lightroom mobile בשלב זה? לא הרבה פרט לתמחור – 99 דולר לשנה (התוכנה מוצעת כשירות בדומה לאדובי CC ולליטרום עבור המחשב – מעניין לראות האם תוצע גם חבילה משולבת שולחנית וניידת).

בנתיים אנו שמחים לבשר כי מאדובי ישראל נמסר לנו כי ישנה התקדמות בנושא “גיור” החבילה של פוטושופ+לייטרום הנמכרת כיום על ידי אדובי במספר מדינות בחו”ל והבאתה ארצה – נקווה להיות אנשי בשורות בעתיד הלא רחוק.

תמונת מסך של לייטרום Mobile מאתר אדובי לפני שהוסרה

Adobe Lightroom mobile

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    שלום123

    24/01/2014 ב 5:16 PM

    מה שאני לא מבין זה למה לוקח לאדובי כל כך הרבה זמן “לגייר את החבילה של פוטושופ+לייטרום”….

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    24/01/2014 ב 5:22 PM

    גם אנחנו שאלנו – התשובה מסתבר הרבה יותר מסובכת ממה שאפשר לחשוב וקשורה כנראה גם לעניינים חוקיים של המדינה. נקווה שבסוף זה ייפתר – הובטח לנו גם שהמחיר יהיה זהה לחו”ל (כלומר 9.99 דולר + מע”מ – לפחות במבצע נכון לעכשיו).

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *