ראשי מבזקים קנון שולחת הזמנות ל-23 לחודש – חסרת מראה בפתח?

קנון שולחת הזמנות ל-23 לחודש – חסרת מראה בפתח?

0
0

קנון צ’כיה שלחה לאחרונה הזמנות לאירוע אשר אמור להתקיים ב-23 ליולי. אף שקנון לא פרסמה בשלב זה כל מידע לגבי מהות ההכרזות הצפויות באירוע (אם יהיו כאלו), ממידע שפורסם ברשת עולה האפשרות כי אנו צפויים להכרזה על מצלמה חסרת מראה מבית קנון, אולי יחד עם ה-EF 200-400 f/4L IS 1.4x משולבת המכפיל אשר אבטיפוס שלה הוצג לפני יותר משנה.

ההזמנה לאירוע (בצ’כית) – אין פרטים נוספים בשלב זה (מקור: canonrumors)

Canon invitation cz

אף שקנון מסרה בעבר כי היא בוחנת את הכניסה לשוק המצלמות חסרות המראה (היא כיום החברה המרכזית האחרונה שטרם הכריזה על מוצר בנישה זו), אין בשלב זה שום פרטים מבוססים על אופי המצלמה הצפוי (ואף לא על השאלה החשובה ביותר – מה גודל החיישן בו תעשה קנון שימוש ואיזה פורמט עדשות יתאים למצלמה). אף שאין ספק שקנון צ’כיה מתכננת מסיבת עיתונאים, לא ברור בשלב זה כלל מה יוכרז בה – אם בכלל – רק אם יגיעו הזמנות למסיבות עיתונאים נוספות של קנון ברחבי העולם בזמן הקרוב אפשר יהיה להניח בסבירות גבוהה כי קנון אכן מתכננת הכרזה משמעותית. אנו כמובן נעדכן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *