ראשי מבזקים אדובי משדרגת את אפליקציות הפוטושופ למכשירי האייפד

אדובי משדרגת את אפליקציות הפוטושופ למכשירי האייפד

0
0

אנו עוקבים מקרוב אחר מה שנראה כמיני מהפכה במסגרתה מנסה חברת אדובי ליצור אינטגרציה בין תוכנת הפוטושופ ויכולות המגע המתקדמות של מכשיר האייפד – תהליך אשר לו גם השפעות פוטנציאליות על עבודתם של צלמים ועורכי תמונה.

עדכונים לאפליקציות של אדובי עבור פוטושופ

Adobe ipad app update

כזכור לפני מספר שבועות החלה אדובי למכור שלוש אפליקציות המאפשרות ביצוע פעולות שונות מהאייפד אל תוכנת הפוטושופ הרצה על המחשב. כעת משדרגת החברה את האפליקציות כאשר התוספת המרכזית קשורה לאפשרות לצלם עם האייפד ולעשות שימוש בתמונות כפי שניתן לראות בסרטון אותו הכינה חברת אדובי:

אם לומר את האמת האייפד עדיין רחוק מאד ממיצוי יכולתו כאמצעי שליטה נוסף בתוכנת הפוטושופ ואנו מאמינים כי ישנו עדיין פוטנציאל עצום בשילוב בין השניים (כמו אגב בשילוב בין האייפד ומכשירים דומים ומצלמות – שילוב הפועל כיום בעיקר במצלמות פורמט בינוני דוגמת אלו של ליף למשל).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *