ראשי חדשות Adobe תכריז בקרוב על שלוש אפליקציות iPad חדשות

Adobe תכריז בקרוב על שלוש אפליקציות iPad חדשות

0
0

חברת אדובי הציגה לאחרונה שלוש אפליקציות פוטושופ הצפויות להיות מוצעות בקרוב לרכישה עבור מכשיר ה-iPad של אפל. בשלב זה הוצגו האפליקציות במסגרת ערכה למפתחים (SDK) אותה שיחררה אדובי בראשית החודש.

שלושת האפליקציות פועלות בצורה משולבת עם תוכנת ה-Photoshop של חברת אדובי ומסוגלות לתקשר בזמן אמת עם התוכנה המותקנת על גבי מחשב מק או PC ולבצע פעולות שונות.

Nav – האפליקציה תאפשר למשתמש לבחור ולהחליף בין כלי העריכה של תוכנות הפוטושופ על מסך ה-iPad אשר ישנו ויתאימו באופן מיידי את הכלים בתוכנת הפוטושופ על המחשב. הדבר הופך למעשה את ה-iPad למסך משני בעל יכולות מגע למסך העבודה הראשי של המחשב (רעיון ברוח דומה אגב גם אנו הצענו בסיקור הקודם שלנו בנושא). מידע נוסף וסרטון בעמוד האפליקציה.

Adobe NAV

Eazel – האפליקציה הבאה נוגעת אולי מעט פחות לצלמים – היא מאפשרת ציור, שירבוט או צביעה באמצעות מגע על האייפד (כולל תכונות כמו שינוי צבע, שקיפות, עובי העט ועוד) והעברת היצירה המוגמרת למחשב. מידע נוסף וסרטון בעמוד האפליקציה.

Photosop ezel

Adobe Color Lava – היא גרסת הייטק של פלטת הצבעים המוסרתית המשמשת ציירים ואמנים מזה מאות בשנים. היא מאפשרת יצירת צבעים חדשים ושמירתם. האפליקציה אמורה לאפשר ערבוב צבעים ריאליסטי יותר המזכיר את התנהגותם של צבעים בעולם האמיתי. מידע נוסף וסרטון בעמוד האפליקציה.

Adobe LAVA

שלושת האפליקציות אינן זמינות עדיין להורדה אך הן צפויות להיות מוצעות למכירה בקרוב ב-AppStore בטווח מחירים הנע בין 1.99 עד 4.99 דולר.

בסרטון הבא מדגימה אדובי את יכולותיהן של האפליקציות החדשות:

האפליקציות החדשות יוכרזו ככל הנראה סמוך להשקת הגרסה החדשה (5.5) של חבילת ה-Adobe CS. על פניו נראה כי חברת אדובי מצאה מקור הכנסה נוסף וכי בכוונתה להשקיע מעתה בפיתוח ושיפור האפליקציות שלה לרווחת המשתמשים. ככלל אנו מאמינים כי האייפד (ומכשירי טאבלט נוספים) יוכל לשמש פלטפורמה מתקדמת מאד להרחבת ושיפור יכולותיה של תוכנת הפוטושופ (ותוכנות נוספות של חברת אדובי). החבילה אותה שיחררה אדובי למפתחים יכולה לאפשר מגוון רחב עוד יותר של שימושים עתידיים. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בחזית האייפד בשבועות ובחודשים הבאים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *