ראשי מגזין וידאו: עולם סופר מאקרו מופלא עם NANOHA

וידאו: עולם סופר מאקרו מופלא עם NANOHA

0
0

בסוף חודש מאי השנה פרסמנו ידיעה אודות עדשת סופר מאקרו חדשה של חברה יפנית בשם Yasuhara. כעת מתפרסם סרטון ראשון המציג כמה מן היכולות של העדשה החדשה אשר פותחת בפנינו פתח אל עולם זעיר וקסום.

 

בסוף חודש מאי השנה הכריזה חברת Yasuhara  על עדשת סופר מאקרו בשם Nanoha . העדשה, בעלת הגדלה מקסימאלית של 5:1 כוללת מספר חידושים מעניינים אשר טרם נראו בעדשות מאקרו בניהם תאורת LED מובנית (העושה שימוש בחיבור USB לצורך אספקת חשמל) ויכולת הגדלה מרשימה במיוחד  הנעה בין 4:1-5:1 (פי 4-5 מעדשת מאקרו רגילה). העדשה מיועדת למצלמות ה-NEX של סוני ולמצלמות המיקרו 4/3 של פנסוניק ואולימפוס (אם כי אפשר אולי ובעתיד תכריז החברה על התאמה לדגמים וחברות נוספות.

עולם זעיר ומופלא (צילום: Sébastien Farges)

super macro

הסרטון הנוכחי אשר צולם על ידי Sébastien Farges מצרפת באמצעות ה-Nanoha ו-מצלמת GH2 של חברת פנסוניק מציג עולם זעיר מיוחד מאד. עצמים רגילים דוגמת שטרות כסף, נוצות, וסוכריות הופכים באחת לעולמות בזעיר אנפין. אף כי קשה מאד לשפוט את איכות העדשה בצילום סטילס על סמך סרטון וידאו, ההגדלה עצמה מרשימה מאד.

סרטון – עולם זעיר וקסום עם NANOHA

[vimeo]https://vimeo.com/30433716[/vimeo]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *