ראשי מבזקים מנכ”ל אולימפוס המפוטר מתראיין – מניית אולימפוס צונחת בכ-50%

מנכ”ל אולימפוס המפוטר מתראיין – מניית אולימפוס צונחת בכ-50%

0
0

הטלטלה העוברת על חברת אולימפוס מתעצמת. בעקבות הפרשייה אותה פרסמנו לפני מספר ימים במסגרתה פוטר מנכ”ל החברה לאחר שלטענתו חשף אי סדיריות כספיות במאות מליוני דולרים, קרסה מניית חברת אולימפוס מזה היום הרביעי ברציפות. המניה אשר הגיעה לשפל חסר תקדים איבדה קרוב ל-50% מערכה בתוך ארבעה ימים בלבד. אם לא תיעצר המגמה עשויה החברה למצוא את עצמה בקשיים משמעותיים.

מה שנפתח כעוד מאבק כוחות בצמרת הופך עד מהרה לאחד המשברים החמורים ביותר אשר עברו על יצרנית צילום מרכזית בשנים האחרונות. מנכ”ל החברה Michael Woodford אשר פוטר טוען כי כ-680 מליון דולר “הועברו ליועצים” לאחר מספר רכישות אותן ביצעה אולימפוס ב-2008. לטענתו מרגע שהחל לחקור את הפרשה החליטו בחברה לפטרו כפי שאכן קרה.

בראיון וידאו אותו נתן Woodford ל-Bloomberg הוא מספר את הצד שלו בהתרחשות האירועים:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bXawS6pYt0g[/youtube]

נדיר מאד לשמוע בפתיחות כזו התרחשויות השמורות לרוב לחדרי חדרים בלבד, לא כל שכן התרחשויות מתחום הצילום (אשר רובן נעשות במסגרת חברות יפניות שמרניות מאד).

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *