ראשי מבזקים סוני: ההכרזה הגדולה בהיסטוריה בין ה-23-24 לאוגוסט

סוני: ההכרזה הגדולה בהיסטוריה בין ה-23-24 לאוגוסט

0
0

סוני צפויה להכריז בעוד קצת פחות מחודש על יותר מוצרים בתחום הצילום מאי פעם. לא זו בלבד אלא שאם נכונה הידיעה המתפרסמת הבוקר באתר sonyalpharumors מדובר כנראה גם באחת ההכרזות החשובות בהיסטוריה של סוני כחברת צילום.

אז מה יוכרז? הינה הרשימה (אשר לא בטוח שממצא של הפריטים):

  • A77 – מצלמה חצי מקצועית מתקדמת במיוחד בעלת טכנולוגיית מראה חצי שקופה ושלל תכונות שטרם נראו כמותן במצלמות ברמת מחיר כשלה – בין 1100 ל-1200 דולר כפי הנראה (עסקנו במפרט של ה-A77 בעבר).
  • A65 – דגם זהה ל-A77 אך חסר מסך תצוגה עילי וגוף מגנזיום.
  • NEX-7 – גרסת הפרימיום של ליין ה-NEX של סוני. מזכירה מבחינת מראה הכלאה בין X100 של פוג’יפילם ולייקה מסדרה M (תמונה השייכת ככל הנראה לאב הטיפוס ופרטים נוספים הבאנו כאן).
  • NEX-5N – הדגם המחליף את ה-NEX 5 הנוכחית – אין בשלב זה מפרט או מחיר (דגם זה כונה תחילה NEX 5E אך כעת השמועות מדברות על NEX 5N – לדעתנו השם המתאים הוא בכלל NEX C5 בדומה ל-NEX C3 החדשה אבל בסוני לא ממש שואלים אותנו כנראה).
  • עדשת 16-50 מ”מ בעלת צמצם f/2.8 של סוני.
  • עדשת 24 מ”מ בעלת צמצם f/1.7 של קרל זייס (בעבר נטען כי מדובר בעדשה בעלת צמצם f/1.8 – נאלץ להמתין להכרזה בכדי להיות בטוחים).

בנוסף צפויה להיות מוכרזת מצלמת הוידאו בפורמט ה-NEX המכונה VG20 וישנה אפשרות כי סוני תכריז גם על עדשת 50 מ”מ ועדשת 55-210 מ”מ.

כדאי לזכור כי על פי השמועה גם חברת ניקון צפויה להכריז פחות או יותר באותו היום על ליין חדש של מוצרים – הקרבה בתאריכים מעלה תהיות מעניינות – ידוע כי ניקון עושה שימוש בחיישני סוני – האם יוכרזו בשני המקרים מוצרים בעלי אותו חיישן (אם כן הדבר מרמז אולי על ניקון D400 ולא על D4 כפי שרבים משערים) ואולי דווקא לשתי החברות רצון לבדל את ההכרזות ולכן נראה מוצר מליין אחר של ניקון. נצטרך להמתין ולראות.

תמונה של ה-A77 וה-A65 עם המסך המפרקי המוזר שלהן (קרדיט: sonyalpharumors)

Sony A65 Sony A77

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *