ראשי מגזין Colorware – לייקה בכל צבע שתבחר

Colorware – לייקה בכל צבע שתבחר

1
0

מצלמות בצבעים אינם עניין חדש, כך גם מצלמות בצבעים בהזמנה אישית (לפחות אם אתם חיים ביפן וחובבי פנטקס) אך מצלמת לייקה צבועה בצבע מיוחד העמיד לשריטות בהזמנה אישית הוא כנראה הטרנד הבא בעולם הצילום לעשירים חובבי לייקה.

Colorware הוקמה בשנת 2000 במטרה לאפשר ללקוחות המעוניינים בכך לקבל גרסאות בהזמנה אישית בצבעים שונים של מוצרים אלקטרוניים קיימים – החל במכשירים סלולאריים וכלה במחשבים וקונסולות משחק. החברה פיתחה צבע פולימארי מבריק מיוחד אשר הינו עמיד לשריטות  והוא מגיע בשורה ארוכה של גוונים המאפשרים לחברה להגיע לוריאציות צבע שונות ומשונות (רובן מכוערות להפליא כפי שניתן לראות בתמונה).

Colorware בחרה להיכנס לתחום ההתאמות האישיות של מצלמות עם ה-D-Lux 5 של חברת לייקה – גרסה של דגם ה-Lumix DMC-LX5 של פנסוניק (ללא הבדלים פרט לסמל של לייקה ולתג המחיר הכפול). למעוניינים אגב המחיר עומד על 400 דולר (לצביעה של מצלמה קיימת לא כולל משלוח). לחילופין תוכלו לרכוש את המצלמה צבועה בסכום פעוט של 1200 דולר (בארה”ב בלבד, המשלוח יגיע תוך כשבועיים עד שלושה מבטיחים בחברה).

ה- D-Lux 5 עם סכימת הצבעים אותה בחרנו – יש קונים?

Colorware lieca

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מגזין

תגובה אחת

  1. Avatar

    מאור

    31/07/2011 ב 11:19 PM

    מגניב!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *